Gjest Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Samme dag er det treff på Glass så jeg blir ikke med og bader, men det hadde vært kjempehyggelig om dere kom ned og joinet oss når dere er ferdigbadet! Treffet begynner også kl 11 og jeg har lovet min tilstedeværelse:)
Murmeline Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Vi får ikke vært med i det hele tatt neste onsdag, skal på hs og treff her hjemme etterpå.
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Tillab Tillab, Tillab... Ikke noe bading?? Fy da.. Okay da du er tilgitt! =) Dere kommer vel sterkere tilbake neste gang?? Ang lunsjen på Glass, så tror jeg vi (hvertfall jeg og joakim) bare tar den på Pigen! Smugleste litt på tråden deres og forstod det slik at det var mest "BiM" gjengen som skulle, og det er helt greit! Blir ikke så trangt heller.. Men dere må kose dere masse, og hilse på alle babyene dere ikke har møtt utenfor magen! Men du er da søt du Tillab, som spør! ;-) Fort deg tilbake fra Danmark, du er savnet! (Og jeg er lei av å røyke alene=)) Ha en trygg reise hjem! *Klemklem*
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Tilla: Synd du ikke får badet... Men jeg ser deg vel på mandag??? Da skal hun ha med undervannskamera! Ang Glass: Er enig med ønskejanta der:) Har også smuglest litt... Kos dere masse og så ses vi på mandag eller neste uke!!! *klemklemklem* (hihi)
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Dere smuglesere asså hihi... Blir dere kanskje sittende litt så jeg kan svinse innom etter BUP da? Sender melding og hører med dere på onsdag jeg:) Reiser hjem i morgen og er da tilbake søndag morgen. Gleder meg litt til å komme hjem igjen og! Skal faktisk ut og ri i morgen jeg, det er mange år siden det. Men svigers har fått noen nye nordbaggere (omtrent det samme som fjordinger) som må prøves:) Skal ri bort stranda (4-5 km) i morgen og tilbake, over en mil tilsammen. Moro moro! Og Mamman til Eline; klart vi kommer på mandag! Savner dere alle sammen asså!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Hei jenter Ville bare si at dere er hjertelig velkommen på treffet "Vårt" altså. Poenget var ikke at dere IKKE skulle komme, men at hele den gamle "bimgjengen" MÅTTE komme ! Er veldig lenge siden vi har vært samlet alle sammen pga alle disse fødslene vi har måttet avvikle i løpet av høsten ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå