Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 ...og ingen tante har kommet. Har hatt litt murringer de siste dagene, det er alt. Skal på ul for en sjekk på mandag, håper å få litt info om tingenes tilstand da! Tenk om de da sa feks - "Her er det midt i eggløsningen! Gå rett hjem til mannen din!" Hehe..
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 De murringene kan jo være begge deler sikkert. Lykke til på UL, håper alt er som det skal være, og at du snart er igang igjen. Lykke til!
nungo Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Kjenner godt igjen det å vente utålmodig på mens etter å ha mistet :-( Det er ikke noe gøy og man vil for en gangs skyld bare ha den mens, slik at man kan komme igang med prøving igjen. Men det er jo mest normalt at det går 4-6 uker og noen ganger litt lengre. Jeg har mistet to ganger og det har gått inn till 6 uker før jeg fikk mens igjen, så det utfordrer virkelig tålmodigheten! Det er flott for deg at du får UL; da får du i alle fall vite hvor du er i syklus.
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2007 Og der var tanta! Fire uker og tre dager etter sa. Akkurat denne var det godt å få - og jeg er glad hun kom såpass raskt tilbake. Da satser vi på at syklusen er tilnærmet den samme som tidligere - 28 dager. Ups - noen som vet om det går greit med ul selv om mens? Har jo time for det på mandag...
*BLÅFUGL* Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Tror ikke UL blir påvirket i det hele tatt av mens. Lykke til mandag! Fikk selv tantebesøk i dag, så vi får vel ca samme IKM i februar. Ny måned, nye muligheter !
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Så bra Nille, deilig å kjenne at kroppen virker. Håper det fortsetter slik, og at EL kommer når den skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå