Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Finnes det andre som er plaget med mye hårvekst på magen? En gravid mage er jo så fint, men med masse mørke hår er det ikke fullt så sjarmerende...Har brukt kald voks endel og dratt det av, men det er jo så vondt!! Noen som vet om det er ok å bruke hårfjerningskrem der? Eller er det bare jeg som har slike problemer?...
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 hehe hadde lyse dunhår der før... sånne man ikke så, men etter jeg ble gravid har de blitt mye mørkere:/ svarte nesten... nappe de bort bruker jeg å gjøre, , eller vokse... hårfjerningskrem har jeg ingen erfaring med under svangerskapet.. (førstegangs) Men håper de roer seg litt etter svangerskapet når hormonene roer seg
MinteMorKine Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 veit ikke med alle hårfjerningskremer, men mange (de fleste) har sånne stoffer at du kan få brannskader, hvis du har det forlenge på, har erfaring med det selv, men har aldri brukt det på magen.. iallefall bør du lese nøye på pakkningsvedlege og vær forsiktig..
mamma til prinsen Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 nei og nei.. du må ikke fjerne de.. jeg hadde det forje sv.skap og jordmor sa de gikk vekk etter fødselen og det gjorde de.. kom igjenn nå andre gang og.. men fjerner du de kommer de ut igjenn og går ikke vekk etter svskapet. noen får stripe noen får hår og noen får ingenting
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Eg har åg fått en såkalt veiviser! Du må førr all del ikke fjerne de!! som "mamma til prinsen" sier". D går bort etter graviditetet, men visst du fjerner di, så blir du mest sannsynli sånn etter graviditeten ågså! Va er verst? 9 måneder me hår på magen, som de fleste skjønner er der fordi at du er gravid? Eller hår som du må vokse/nappe bort resten av livet?
minime<3 in belly Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Jeg har ei venninne som fikk mer hår på magen enn typen sin og det så virkelig ille ut, men som sagt.... DET FORSVINNER !!!!! Dere må ikke finne på å fjerne det. Det er som hår på leggene, jo oftere man fjerner det jo mer kommer det neste gang.... Så om dere fortsetter å vokse å fjerne så vil dere se ut sm en gorilla på fulltid... hehe Ingen som ønsker det vel... man får bare la være å blotte magen. Desverre!
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 hehe får fine hår etter svangerskapet oxo jeg da.. :/ .. men men er ikke så mye.. lytt heller bleke de eller noe hvis de ikke forsvinner.. hehe
Mamma&LilleKrølle Skrevet 20. januar 2007 #8 Skrevet 20. januar 2007 Så det er vanlig ja.. Jeg også har fått et dunlag over hele magen. Jeg har bestandig hatt mye hår rundt om på kroppen, men de er så lyse at ingen andre enn meg ser dem. Men litt morsomt å se alle hårene på magen. Spesiellt når jeg ligger i badekaret, og hele magen flyter og masse hår på toppen *hihi* Tenker at det er kroppens måte å holde beibien varm gjennom vinteren.. hihi:p *mange rare tanker*
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #9 Skrevet 20. januar 2007 Ikke uvanlig det. Har fått det selv, det forsvinner ,o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå