Gå til innhold

kan noen av dere gravide dele erfaring...


lulle liten

Anbefalte innlegg

...med meg. Er så fortvilet skuffet og lei meg her jeg sitter og gråter. Jeg er nå på rugedag ni,på vårt 5 IVF forsøk. Idag når jeg stod opp hadde jeg en dråpe blod på truseinnlegget,men ikke no mer. Har ingen menssmerter. Under hele dette forsøket har jeg følt meg annerledes,og hatt super ømme og varme brystvorter - det har jeg ikke hatt tidligere. Jeg hadde også menssmerter på dag tre,fire og fem -men dette forsvant. De siste dagene har jeg hatt det i korsryggen.

Har fortsatt ikke kommet no mer blod,ikke no brunt(unnskyld detaljene).

 

Vet jeg ikke hører til på dette forumet,men håper noen kan dele en erfaring eller to med meg. Da hadde jeg blitt veldig glad!!! :-)

 

Ønsker dere alle en god graviditet!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å gi deg falske forhåpninger eller noe, men jeg hadde en par dråper blod i truseinnlegget 4 dager før ikm. Er 11+6 idag...

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke gråt! Det ordner seg nok for deg, skal du se.

 

Jeg er akkurat blitt gravid med mitt første barn selv, og er knapt noen ekspert på sånne ting. Men da jeg gikk og ventet på mensen hadde jeg mensmurringer i magen, sånn at jeg hele tiden tenkte "Nå kommer mensen i morgen", men så kom den aldri. Fikk i tillegg ømme pupper.

 

Bloddråpen kan jo være festebødning?

 

Krysser hvertfall fingrene for at det er en liten spire som fester seg hos deg, lulle liten. Masse!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...