Gå til innhold

Jenta vår skal bli "storebror"!

Anbefalte innlegg

Har akkurat vært hos legen. Blir sykemeldt ut svangerskapet pga risiko for slag ol. i arbeidet mitt. Måtte ha datteren min med meg dit i dag fordi jeg ikke hadde pass til henne. Har ikke sagt noe om graviditeten til henne (hun er 3 1/2), men hos legen spurte hun hvilken baby vi snakket om.... Legen sa at mamma hadde en liten baby inne i magen sin og at vi håpet at denne ville vokse seg stor slik at den kunne komme ut til bursdagen hennes... Legen sa også at det ikke alltid var slik at babyene vokste i magen til mamma, men at vi selvfølgelig håpet at denne ville det :) Så fikk vi høre hjerteslagene, og da var jenta mi stolt!

Da vi kom ut fra legen sa hun " jippi! jeg skal bli storebror"...

Nå er babyen "døpt" Smule og vi har blitt enige om at dette er vår lille hemmelighet og at ikke andre skal vite om Smule enda. Blir spennende å se hvor lenge det holder... Hun skal til svigers på overnatting i kveld....

Er for ordens skyld 11+6 idag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7854030-jenta-v%C3%A5r-skal-bli-storebror/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe søøte jenta!

må bare si at vi har kommet akkurat like langt, er også 11 + 6 i dag! Kos å se at du har fått høre hjertelyd. Jeg skal til legen den 26, og tenkte jeg skulle spørre om det var mulig å få høre da :) Masse lykke til videre, herfra må det jo bare gå bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...