Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger å ha med meg litt energidrikk til fødselen. Er det noen som kan anbefale en god energikilde som smaker godt og gir superkrefter? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne:)

Skrevet

Powerade har jeg pakket ned, de er kjempe gode synes jeg.

Anbefaler deg ihvertfall å ta med en energi drikk du liker godt på sykehuset!! Sist ville jeg bare ha vann -det var ikke så kjempe populært blandt jordmødrene, så dem nesten tvang meg til å drikke noe med sukker. Den safta jeg fikk på sykehuset synes jeg ikke var noe god da jeg fødte -selv om det var vanlig husholdningssaft.

Har og hørt at noe med kulsyre ikke er det som frister mest under fødsel.

Skrevet

Powerade har jeg også stående klar. Med appelsinsmak, likte den best.

Skrevet

Okay. Takk for tips. Skal pakke bagen med Powerade når jeg drar avgårde. 7uker igjen -lenge til ennå(kanskje), men greit å ha lista klar.

:-)

Skrevet

Liker ikke sånne drikker jeg. Brukte vann og druesukkertabletter sist. Kjøper med meg druesukkertabletter denne gangen også.

Skrevet

Den med appelsin minner om appelsinsaft. De andre synes jeg smaker kunstig

Skrevet

Allergisk mot appelsin, jeg, så...

Skrevet

Jeg husker at jeg synest den vanlige husholdningsafta på sykehuset med isbiter og sugerør var som himmelen for meg. Drakk ikke på mange timer og når jeg endelig fikk litt i munnen klarte jeg ikke å stoppe:) Hadde konstante rier uten pause i seks timer og fikk ikke drukket noe. Epudiral kom og jeg følte meg topp. Slurpet i meg deilig saft:) Men etter seks timer til med epudiral ble det keisersnitt..

.

Når jeg lå på overvåkninga etter keisersnittet fikk jeg ikke drikke med en gang, og jeg svettet og svettet og tilslutt fikk jeg smatte på noen isbiter. Var som jeg hadde kommet til en oase midt i sahara!:) mmm

Men det værste var middagen dagen etter keisersnittet. Da var det potetball.. og jeg som elsker potetball tilvanlig. Skulle tro det var vanlig å få noe litt lett etter en slik fødsel . Var som stein i magesekken.

Skrevet

jeg fikk energidrikk på sykehuset jeg.. måtte drikke en liter, det var en sånn test greie... om at fødselen karnsje går raskere osv da... drakk den jeg, og lillegutt kom ut på 20 min med press... hehehe.... førstegangs var jeg å!!

Skrevet

Sist hadde jeg med meg en type som smakte tropisk. Slik blå papirpose du blander ut med vann, kjøpes på sportsbutikker. Heter den ikek noe med energy eller noe, tro? Hadde også med meg XL1-tyggetabletter med solbærsmak, de var også gode. Men denne gangen (termin for 3 dager siden, så den er klar til inntak) har jeg kjøpt samme type, men med røde frukter. Ikke smakt den,men den lukta såååååå innmari godt da! Lagt den i fryseren jeg,så jeg skal ha noe kaldt under fødselen. Da har jeg en isklump nede i flaske og fyller på vann etterhvert. Føler jeg hadde godt utbytte av noe slikt sist, så løp å kjøp!!! (og putt litt i mannen din også, han glemmer ofte seg selv opp i det hele)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...