Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Er i uke 32, fått litt mer vann i kroppen, og dessuten litt mer "vondter", trolig litt kynnere og noe vondt i venstre lyske. Dro til legen i dag, etter anmodning fra JM her inne (fra chatten) Blodtrykk etc greit,vannansamling også rel.ok. Men, fikk ikke svar på hvorfor jeg kjente meg mørbanka, er støl i nærmest alle ledd. Legen antok at det bare var noe som fulgte med at jeg nærmet meg mål. Så mitt spm til dere, flere som plutselig våkner opp og kan være mørbanket/støle/stive i nærmest alle musklene?
Krølle79 Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Jepp! Spesielt i armer og fingre... Men joda, mesteparten av kroppen kan være representert noen dager, ja.. Jeg er 31+2.. Jeg fikk høre at det antakeligvis kom av økt mengde vann i kroppen, i tillegg til at det begynner å bli kaldere.. Men dette er mest i leddene for meg, da.. Ikke så mye i musklene.. Det kommer senere på dagen/kvelden, alt etter hvor aktiv jeg har vært den dagen..
Mamma Brumm Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Har vært plaget med vann i kroppen og hadde hovne fingre ei stund, nå er jeg derimot ikke så hoven mer men heller støl i leddene, spesiellt om morgenen når jeg vokner. Har det mest i fingrene. Regner med det er pga alt vannet i kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå