Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Må nesten le litt av meg selv.. jeg og samboeren min har nå kjøpt oss ny bil til den lille kommer, Volvo stasjonsvogn... Alt har liksom gått så fort (siden det ikke var planlagt), fra å være på farten hele tiden, reise akkurat hvor vi vil når vi vil, gå ut å spise, gå på byen, ja virkelig leve livet. Til nå og være hjemme hver helg, bare slappe av sammen, kjøpe bil, leilighet ble kjøpt for 1 år siden, diskutere hva slags vogn vi skal kjøpe og planlegge økonomien fremover. Alt dette er jo kjempe kos, men er bare så rart å tenke på hvordan vi har forandret oss bare de siste par mnd... Hvor mye denne lille krabaten forandrer...
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Så koselig at det går den veien da!! Høres veldig ut som da vi ventet førstemann, det ble litt av en omstillling, en skikkelig rugefase som begge var klare for. Håper dere fortsetter å kose dere:)
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2007 Ja, vi storkoser oss!! =)
Lone35 =0) Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Synes samboen til HI er veeeeldig fornuftig jeg. God smak også! Har selv Volvo AWD V70 og er kjempefornøyd med den som familiebil. Føler meg trygg i den. Sikkerhet og komfort fremfor alt. God plass til tre voksne i baksetet er det også, og å få inn en vogn i bagasjerommet er ingen problem. Ja jeg kan godt huske at samboen min også reagerte på samme måten da jeg ble gravid. Det første han gjorde var å bytte ut personbilen med stasjonsvogna =0) Menn er rare dyr... he he
Twins i magen <3 Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Kjenner med ganske igjen i det du sier... for 1 år og 3 mnd siden var jeg singel, bodde i "kollektiv" og festet stort sett i helgene sammen med min single venninne... Nå er jeg gravid i uke 18, vi har kjøpt leilighet (planlegger å kjøpe enda større), regner på hvor mye støtte lånekassen kan gi oss mens jeg er i permisjon, og jobber i helgene for å spare til den lille... og den single venninna mi (som ikke er sånn kjempesingel lenger) treffer jeg ikke så ofte som før Men når det er sagt, jeg er kjempelykkelig og glad, for jeg ønsker meg rett og slett litt et a4-liv med hus, stasjonsvogn, 3 barn og jobb som gir meg fri i helgene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå