Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann! Tenkte det samme som deg da jeg gikk høygravid :o)

For å trøste deg litt kan jeg jo nevne at det er en ganske lav prosentandel av fødsler som starter med at vannet går. De fleste fødsler starter med rier.

Det gjorde min,og jordmor tok vannet 3 timer før gutten vår kom.

Du får satse på at fødselen starter med rier da.

Lykke til :o)

Takk. Men jm snakker hele tiden om fødselene til mamma, og siden hun gikk 2 uker over tiden, tror hun jeg og vil gå over tiden. Siden mamma hadde en grei og kjapp fødsel, tror hun jeg og vil få det. Og med mamma gikk vannet...

Har ikke peil om det har noen sammenheng

Jeg fødte ved vannavgang;) Hadde lagt meg om kvelden, og hørte plutselig en merkelig kneppe-lyd, og kjente det rett bak navlen- så jeg kvapp til, og samboeren min sa "Hva var den lyden?!" Jeg reiste meg, gikk rundt sengen og der sildret det ut vann. Løp inn på toalettet og i truseinnlegget lå MENGDER med hvit/gjennomsiktig slim! Vi snakker MYE!!! Så kom det bare sivende mye vann i de neste timene. Måtte bytte bind hele tiden, og de var tunge som en babys tissebleie;) Vannet gikk over flere timer+ masse slim!! Virkelig uante mengder, som det også var litt blod i.... Så vet du hvordan det var for meg;)

Er førstegangs.

Idag har mitt vatten gått.... og det var ikke tvil om att det var det...

Sto opp for å tisse og ooops... der ble det en pøl på golvet.. sen har det fosset i hele dag.

Varit på føden og alt er fint med baby, bare å vente til det blir skikkelig tak i magen... men på føden så ble det litt mye vannavgång så, det ble veldig våte bukser på meg.... så har du litt mer info om dette ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...