Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når babyen feksp skal avvenes av nattpup? lar dere babyen skrike og risikerer at store søsken våkner eller har dere andre løsninger i dette tillfelle? jeg har en på 6mnd og en på 2 år. Småen er mye våken om natten og vi tar ham opp med en gang han begynner å skrike fordi vi er redd han vekker store søster som har det vanskelig å sovne etterpå. Men nå har han vært våken hele natt allerede i en måned( ikke alltid han vil ha pupp heller. ) vi slitne og prøvd valergan i 3 dager. han sov nesten i hele natt etter han fått medisin, men jeg fikk vite om bivirkninger og skal slute med den. Noen gode råd hvordan å få babyen sove hele natt uten å vekke store søster som sover på soverom i samma etasje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen gode råd, men er du sikker på hun våkner av griningen?

Jeg har også ei på 2 år og ei på snart 6 mnd og tror ikke det har hendt en eneste gang at hun har våknet. Til og med ikke de nettene hun har sovet på samme rom som oss. Virker rett og slett som hun ikke våkner av kjente lyder. (Lillesøsters gråting er jo blitt ganske kjent de siste månedene).

Skrevet

Kjenne rmeg igjen i dette, ja. Jeg har ikke tenkt å avvenne, men det hender jo at lillejenta på 5 mnd lager en del lyd om natta (hun er stort sett våken mesteparten av den....).

Jeg og snuppa har flyttet inn på gjesterommet i 1. etg, mens mannen min, 2 åringen og 11-åringen ligger i 2. etg. Sånn må det nok være en god stund fremover, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...