Gå til innhold

hva kan jeg gjøre for å hjelpe??


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

pleier å ha det i når vi gir mme på kvelden, men ikke ellers... Kunne jeg tatt det på smokken hans kanskje. Vil det hjelpe kanskje??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...det vet jeg ikke.Har ikke så mye erfaring med harde mager.Men,jeg vet de som gir mme gir et par flasker om dagen hvor de har 1 ts malt oppi.Altså et par ts om dagen.

Kanskje prøve å gi litt mer malt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gir visst for lite malt, så jeg tror heller jeg ville øke mengden du har i flasken. Malt er ikke farlig, du kan gi så mye som skal til for at avføringen skal bli myk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ¨nurket bæsja eller?? her er vi på 3 dagen uten bæsj nå.... stakkar han trykker og trykker, men det komer bare fis........ :( prøvde å gi masse malt i går jeg, men det skjedde ikkeno:(

Du kan prøve å ta tempen i rompa da, det kan visst hjelpe, de gjorde det m Jakob på sykehuset en gang- men jeg tør liksom ikke det jeg :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

t-79: Har hørt at det med å ta tempen kan hjelpe. Dvs, det hjelper å stimulere analåpningen hos babyen. Vi hadde ei småsjuk jente her en dagen og jeg måtte ta tempen. Grudde meg masse, men det gikk over all forventning:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen i rompa

massere magen med klokka (samme vei som tarmene går)

bøye knærne opp / ned

Legge de litt på magen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...