Forskeren Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Er veldig godt fornøyd med den! Har erfaring gjennom 2 år nå. Bra: - lett (9 kg) - lett å manøvrere/svingbart forhjul - ypperlig i by/asfalt (men går an å låse forhjulet), spesielt butikker (he-he) - blir nesten flat sammenlagt (vi har knøttliten bil) Dårlig: - ikke regulerbart fotbrett (ikke vært noe problem for oss så langt, men har hørt at andre nevner det som negativt, så derfor...) - litt "åpen", ikke så lun for vinden (men man har jo storm-trekk) - litt liten bag (men vi byttet til sportsvogn ved 7 mnd, ikke noe problem, den er vel ca 75 cm lang, ikke mye mindre enn andre vogner faktisk) - sportsvogna har barnet sittende forovervendt/kan ikke snus - ikke håndbrems om man trenger det (har ikke vært noe problem for oss) Vi er kjempefornøyd med vogna fortsatt, for de tingene jeg har ramset opp under dårlig sier jeg mest fordi jeg har hørt det fra andre, synes ikke selv det er særlig negativt. Kommer ny baby hos oss i juni og vi skal ikke kjøpe ny vogn!
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Enig med Skal bli 2.gangsmamma! her! Vogna er helt super å trille på all slags føre, er lett å løfte, lett å trille, blir flat sammenlagt (men er veldig lang, omtrent en meter!) og ser jo rååålekker ut :-)
pillis Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har også bare hørt positive ting fra de som har hatt denne vognen, men negative fra de som ikke har den. Jeg skal bestille min imorgen:-) Har veldig lyst på en limited edition, men men vi får se hva det blir.
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Synes forresten den mosegrønne 2007-modellen er så lekker!! Og samme med Baroque og Coco Limited Edition..! Sikle..! Og den brune! Og den lilla! Ååååh, digger de vognene ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå