lilletupp & spira Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Vi har ett Be Safe sete, husker ikke helt i farta om det er isofix eller hva det er, men det var best i test en gang i tiden. Problemet er at det er så trangt for henne å sitter bakovervendt, har setet bakovervendt, men hun gråter hver gang jeg setter henne i det. Samt at det er trangt i bredden. Jenta mi er ikke stor, men når det er kaldt som det er nå blir det veldig trangt med alle klærne på. Setet hun har nå går opp til 18 kg, er det noen som kan anbefale ett sete som det er stor plass i, tenker da på bredde, er vel ikke så mye å gjøre med fotplassen vil jeg tro.
mammmamia ** Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Prøv Britax Two Way Elite! Det er kjempegod plass i det, tar liten plass bakovervendt og kan brukes helt opp til 25 kg! :-) Kjenner en 6åring som sitter i det ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Vi har akta Graco Duologic, det har Isofix og er bakovervendt. Fra 0-18 kg. Du kan også feste det med vanlig bilbelte om du ikke har Isofix i bilen. Fonøyd!
nepomuk Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Vi har maxi-cosi mobi. Det er bakovervendt, fra 9-25 kg. God bredde i det, jenta vår på ca 11 kg sitter godt i det selv med mye klær. Bena har hun også god plass til. Mulig det er fordi hun ikke er så lang, da Eneste ulempen med dette setet er at det blir dårlig plass til bena i passasjersetet foran, men det synes jeg ikke betyr så mye så lenge barnet sitter trygt. Setet kan brukes både med iso-fix og belter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå