Gå til innhold

SF maal i uke 24- 25

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva ligger/laa deres sf maal paa rundt denne tida? Mitt var 22,5 midt paa streken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mitt var 23 i uke 24

Skrevet

Er 23+0 i dag. Var hos jordmor, og SF mål var 22 cm.

Skrevet

for 2uker siden var jeg i uke 25 å da var sfmål på 27cm..

er diiiiiger:-)

Skrevet

oi, ja , det hoertes mye ut. Veit du om ungen er stor?eller har du bare veldig masse fostervann?

Skrevet

Vi har vist termin samme dag vi, Tora kjæm i april:-) Saa goy!

Jeg syns selv magen min er svaer...spesielt naar jeg ser ned paa den. men paa bilder og i speilet ser den mindre ut... :)

Skrevet

hei..

vet ikke om ungen er veldig stor, men skal på vekstkontroll i uke30. så får vell vite det da:-)

men jordmor mente at jeg kunne få en unge rundt 4kilo sist jeg var på kontroll... men vet ikke om jeg tror på dette da!

var på vekstkontroll med min første, og da fikk vi vite at hun var rund 3,5kilo, men når hun kom veide hun bare 2870gr!!

håper hun ikke er så stoooooooooor da, ska jo ut også!!

Skrevet

Ja, det er jo nettopp det de skal! :S Paa ultralyden forrige uke fikk jeg vite at gutten i magen er godt over gjennomsnittet. Hadde ikke tenkt tanken paa at ungen kunne bli kjempestor foer...baade jeg og gubben er smaa naa og var begge under 3 kilo da vi ble foedt. Men, men...jeg skal nok faa pressa han ut uansett. :)

Skrevet

32+3 og sf er på 22...

Skrevet

hehe.... bomma litt er 23+3... IKKE 32 +3hihi, da hadde ikke babyen vært stor...

Skrevet

heheh nei, da hadde jeg blitt litt bekymra foer den babyen din! :)

Skrevet

hehe... skal nok få pressa henne ut jeg også, men huff som jeg gruer meg!!

29april er jo en kjempe dato..håper å få henne ut noen dager før jeg da, hadde vært greit:-) skal i konfirmasjon i begynnelsen av mai å da hadde det vært kjekt å slippe den diiiiiigre magen!!!

Skrevet

Ja! :) Du har nok langt bedre sjangser enn meg for at tulla di skal komme ut foer termin. Jeg er foerstegangs og maa sikkert pese meg til laaaangt utti mai! hehehe

det skal bli saa godt aa faa bort denna magen som gjoer at jeg sliter med aa naa skoa allerede. Haaper litt av rompa og laara skal forsvinne samtidig ogsaa, men det er antagelig aa be om for mye! ;)

Skrevet

ja det er sant, må faktisk sitte på en stol for å få skoene på nå ja...:-)

ja min første kom i uke 37 etter mye styr fram å tilbake fra sykehuset...gikk med 2cm åpning fra uke 33! legene mener at jeg kommer til og føde før termin denne gangen også, men håper jo på at det hun ligger der lengst mulig selvfølgelig!

ja du regnes vell ikke med overtid før rundt 13mai? kanskje det blir en juni babi... :-) kan jo skje meg også det!! huff..får håpe de kommer før det da!!

sier du at du er i uke 26 eller 27 nå?

Skrevet

jeg pleier bare si at jeg er saa langt paa vei, saa akkurat naa er jeg 26 uker paa vei. etter noen dager sier jeg at jeg snart er 27 uker paa vei...hehehe

hvis jeg maa gaa helt til juni tror jeg at hele meg sprekker. Ja, jordmor sa at om ungen ikke var kommet av seg selv saa ville jeg bli satt igang den 13. mai. Men jeg haaaaaper jo at babyen skal vise naade og komme tidligere. :0

Skrevet

hei tar en titt innom fra 3 tri!!!

sf.målene mine har vært:

uke 22+6: 25cm...

uke 27+1: 29cm...

uke 31+0: 33cm...

etter ul i uke 24+5 var babyen 14,4% over normalen.

skal på vekstestimering på tirsdag:)))

Skrevet

så det er en stor babis? skal på vekstkontroll i uke 30 jeg, er så spent!

ser at sf målene dine har vært store..

jeg er i uke 27 nå..men i uke 25 var målet 27cm...:-)

Skrevet

Da ligger vi rimelig likt tora! vi får håpe det stagnerer litt. det er jo mange som vokser mye i en periode for så å stoppe litt opp. 3 uker igjen da :) lykke til!! kan prøve å huske på å fortelle deg resultatet på tirsdag:)))

Skrevet

ok..nå ble jeg lettet..jeg tror jeg ikke er no stor jeg..men i uke 20 hadde jeg sf mål på 23..så da vokser jeg og barna da=)

Skrevet

På kontroll i går 25+2 var sf 25 :)

Skrevet

da er jo ikke magen min stor i det hele tatt da...men babyen var ifoelge UL mye stoerre enn han skulle vaere (over 25% stoerre enn normalen. han var 865, og normalen var 600 gram), saa da har det kanskje litt trangt allerede da! hihi Men jeg regner med at det skal jevne seg ut, blir saa overaska om babyen er gedigen siden vi begge var saa smaa selv... men det har kanskje ikke saa mye aa si?

Skrevet

mitt sf mål i uke 24 var 20 akkurat innen det grønne området

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...