Gå til innhold

Verre for hvert svangerskap!

Anbefalte innlegg

Da jeg skulle ha mitt første barn hadde jeg lite plager med bekkenet, men kjente smerter til tider og tok det da med ro... det hjalp.

Med barn nr.2 kjente jeg litt mer til smertene.

Ved 3. sv. sk. gikk jeg til fysikalsk behandling de 2-3 siste månedene og ca. 2 mndr. etter fødsel.

NÅ er jeg 4 måneder på vei og har kjempevondt. Har holdt ut i jobben hele uka (hjemmesykepleier), men i dag har jeg tatt en egenmelding.

Det er vont å gå, jeg våkner av smerte hver gang jeg skal snu meg i sengen. Holder ut kanskje 10 min. på hver side dersom jeg legger meg på sofaen. Vondt å gå inn og ut av bilen........

Smertene sitter hovedsaklig rundt halebeinet og under (mellom beina). Stråler nedover baken og lårene.

Har bestilt time hos lege for å høre om jeg kan få sykemelding. I hvertfall for en uke.....

Dette er helt for jæv.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7853130-verre-for-hvert-svangerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må da ikke gå på jobb viss du har så vondt. Viss du ikke får noen hjelp hos legen så må du gå til jordmor. Hun kan skrive et skjema til deg som du leverer til (tror det er trygdekontoret). Det sier at du ikke skal gjøre belastende oppg. osv. Det fikk jeg. Da sa de at de ikke hadde noe arbeid til meg og så gikk jeg hjemme i litt over 1 mnd med full lønn. Jeg husker ikke hva skjemaet heter nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...