Gå til innhold

finner ikke ryttmen.

Anbefalte innlegg

finner liksom ikke ryttmen igjen jeg .dagene går i ei tåke av amming bleieskift og gulpp.skulle kjøre en kjapp tur på butikken etter melk her en dag. der traff jeg ei venninne som sier: fine sko. og der sto jeg i store hårette kanintøffler og gulp på skuldra..:( herre gud hvem har tatt kroppen min. og jeg som ikke gikk i postkassa uten sminke engang. tror jeg nådde et nytt lavmål i svangerskapet når det eneste jeg fikk på meg var boxserene og trenings buksene til sambo. sukk.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7852984-finner-ikke-ryttmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier ikke å bruke tøfler, og skal i hvert fall ikke begynne med det nå! Ha, ha.

Men jeg kjenner meg igjen i at dagene ikke får noen rytme. Lillegutt et 4 uker i dag, og jeg får ikke tid til mye annet enn amming, bleieskift og byssing. Vasker litt klær og henter storesøster i barnehagen, handler en gang i blant, men det er alt.

hahahaha....:D Beklager at jeg ler litt... Bare så det for meg... Tror jeg hadde begynt å humre litt om jeg hadde sett en i kanintøffler på butikken....

Men skjønner hva du mener... Jeg har enda til gode å ikke gå ut sminket eller med tøfler, men føler meg ganske asosial om dagen. Går bare i pupp og bleier her også..men men...det er vel sånn her i denne perioden av de små håpefulles liv...:P

Jeg lurer på hvor nattesøvnen har blitt av jeg da...her har den tatt seg en god og lang pause....

hehehe ( unnskyld at jeg ler, men ser for meg deg i kanintøfler på butikken ) :-))))

Huff, ikke greit å være i ammetåke.. Her går d bedre nå. Malin er 8 uker,så d er ikke så mye bleieskift nå som før :)

Du får holde ut,ting blir bedre etterhvert :-))

Så får du heller le av alle de komiske situasjonene :)

KLEM

Annonse

hahahaha*ler høyt* - så utrolig morsomt!!! har vært på nippet selv et par ganger jeg, men har "heldigvis" ikke kanintøfler da, bare sånne anlige slip in saker..... ;)

Men er virkelig sånn her også, føler at jeg ikke rekker noe, spes husarbeid og stelle meg selv...... men det går seg vel til det også:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...