Gå til innhold

finner ikke ryttmen.


firebarns mor

Anbefalte innlegg

finner liksom ikke ryttmen igjen jeg .dagene går i ei tåke av amming bleieskift og gulpp.skulle kjøre en kjapp tur på butikken etter melk her en dag. der traff jeg ei venninne som sier: fine sko. og der sto jeg i store hårette kanintøffler og gulp på skuldra..:( herre gud hvem har tatt kroppen min. og jeg som ikke gikk i postkassa uten sminke engang. tror jeg nådde et nytt lavmål i svangerskapet når det eneste jeg fikk på meg var boxserene og trenings buksene til sambo. sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier ikke å bruke tøfler, og skal i hvert fall ikke begynne med det nå! Ha, ha.

 

Men jeg kjenner meg igjen i at dagene ikke får noen rytme. Lillegutt et 4 uker i dag, og jeg får ikke tid til mye annet enn amming, bleieskift og byssing. Vasker litt klær og henter storesøster i barnehagen, handler en gang i blant, men det er alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha....:D Beklager at jeg ler litt... Bare så det for meg... Tror jeg hadde begynt å humre litt om jeg hadde sett en i kanintøffler på butikken....

Men skjønner hva du mener... Jeg har enda til gode å ikke gå ut sminket eller med tøfler, men føler meg ganske asosial om dagen. Går bare i pupp og bleier her også..men men...det er vel sånn her i denne perioden av de små håpefulles liv...:P

Jeg lurer på hvor nattesøvnen har blitt av jeg da...her har den tatt seg en god og lang pause....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe ( unnskyld at jeg ler, men ser for meg deg i kanintøfler på butikken ) :-))))

 

Huff, ikke greit å være i ammetåke.. Her går d bedre nå. Malin er 8 uker,så d er ikke så mye bleieskift nå som før :)

 

Du får holde ut,ting blir bedre etterhvert :-))

Så får du heller le av alle de komiske situasjonene :)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja må jo bare le av det. sambo lo seg skakk. ja og den nattesøvna er et kapitel for seg.men, det går seg vel til etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahahaha*ler høyt* - så utrolig morsomt!!! har vært på nippet selv et par ganger jeg, men har "heldigvis" ikke kanintøfler da, bare sånne anlige slip in saker..... ;)

Men er virkelig sånn her også, føler at jeg ikke rekker noe, spes husarbeid og stelle meg selv...... men det går seg vel til det også:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

 

Skjønner godt hva du mener! Jeg gikk aldri ut uten å være nydusjet eller sminket. Gikk egentlig ikke ned i 1. etg engang... :-) Det blir vel lettere etterhvert. Nå syns jeg at jeg flyr med puppen ute hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...