Gå til innhold

jaja 2 uker over ikm...

Anbefalte innlegg

har ikke følsen av at tanta kommer... og er ikke gravid.. er ikke øm i brystene, jeg var litt små kvalm men det har oxo forsvunnet... hva skjer... hehe... men nå er det bare å vente til uken. har ikke tanta kommet da må jeg til legen.. jeg orker ikke gå å vente sånn

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7852941-jaja-2-uker-over-ikm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du..

Skjønner hvordan du har det,jeg gikk 8 dager over og syns det var leeenge jeg da! Vet ikke om det var deg jeg svarte på en annen tråd om dette men jeg ringte til gyn da jeg var lei av og vente og fikk som svar at dette kan være hormoner som er løpsk(må bare vente til det stabiliserer seg,så kommer tr) eller så kunne det være at jeg ikke hadde el den mnd.Da kan jo syklusen bli helt merkelig.

Ps:det er faktisk mulig å teste positivt så sent som 2 uker etter så jeg ville testet igjen om en dag eller to.

Lykke til og håper det ordner seg...

Annonse

oki.. godt jeg får mye info her inne hehe,... er liksom ikke så flink til dette her... så du syntes jeg burde ta en g test?? men kan jo være at tr kommer nå siden jeg har fått sånne mens murringer igjenn.. for har jo ikke andre symtomer for graviditet.. men mister en mat lyst når en er gravid?? å får man mye luft i magen? mange spørsmål her gitt hehe... oxo flyr jeg mer på do en før liksom... at ting skal være så vanskelig.. hehe... kunne det ikke bare klaffet for alle når en hadde sex under el liksom da hadde alt vært mye lettere hehe... oxo har jeg hatt litt vondt når meg og sambo har hatt sex.. måtte bare få det ut...

sitter å tenker på alt for masse.. og ikke nok med det.. nå vil ikke sambo ha sex... vet ikke offer.. plutselig sier han at han er for trøtt og sliten.. så nå gir jeg opp ALT snart..

man kan få forskjellige symptomer når man er gravid,noen får mange mens andre merker ingenting.Les på Symptomlista lenger nede på siden,du har jo noen av de som står der.....

Om ikke tr dukker opp snart ville jeg tatt en tur til legen.

Jeg vet!

Kroppen min også krøller denne gang. Trodde jeg hadde ikm for snart to uker siden, men ingen mens.....

Har også endel tegn, men det har jeg jo alltid, så nå tørr jeg ikke håpe på noe. Testa negativt i helga som var...

(har av og til litt ustabile sykluser, så jeg venter med å teste igjen til over helga, til siste "mulige" ikm er ute...)

Nei du må ikke gi opp! dette med babylaging kan virkelig tære på forholdet,det vet jeg.Har hatt noe av de samme problemene med min sambo.En stund var han likegyldig til det å ha sex.Veldig frustrerende og ofte var det når jeg hadde el også,dobbelt så ille ikke sant.... men dette var en periode.Det hjelper og sette seg ned og snakke med mannen om hvordan du har det oppi alt dette her,er ikke alle mannfolk som skjønner at denne prøvinga er veldig vanskelig følelsesmessig,man tenker jo mye på det.Nesten ikke til å unngå det.Og det blir ikke lettere når tr dukker opp hver mnd!

Mitt råd:snakk med samboeren din.

Annonse

men dette er første gang på et halv år dette har skjed... om ikke lengre siden oxo... nei vil ikke tenke så mye på det jeg heller... er vel mest irriterende.. hehe... oxo blir jeg veldig fort irritert hehe... bare for små ting hehe.. i går var meg og sambo å handla hehe.. så la jeg en melk i kurven. og da begynte han å spørre meg om offer jeg skulle ha akkuratt den melken.. jeg ble så sur at jeg slapp hele kurven på gulvet å gikk ut... sån har jeg aldri vært før hehe.. men vi ler av det nå altså hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...