Gå til innhold

Snuppa på syv uker forkjølet for andre gang!! Spebarn skal jo ikke bli syk?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først ble hun innlagt med RS-virus bare en uke gammel, og nå er hun forkjølet igjen :( Jeg har alltid hørt at spebarn ikke blir syke, men min lille skatt er altså det... jeg har også hørt og lest mye at sykdom, særlig RS fører til astma når de blir større, så jeg er litt nedfor her....

Er det andre som har eller har hatt forkjølet spebarn? Er jo ikke så mye vits å gå til legen heller, de kan jo ikke gjøre noe med forkjølelse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada,har ei på 2 mndr. her som er forkjølet for andre gang.Hun har en storebror som går i bhg da,så det er han som har smittet henne.Men,må si jeg ble litt overrasket jeg også,over at hun ble smittet så lett...to ganger...

Er litt obs på RS her.Hvordan merket dere det?På pusten?Feber?

Her prøver vi bare å gjøre det så behagelig som mulig.Løsne opp snørra i nesa,og ikke ha det for varmt.

Skrevet

For små barn er det visst lettere å bli syk igjen når en først har vært syk. RS-virus er jo ingen spøk. Min nevø fikk RS-virus da han var 2 mnd gammel, han er nå 3 år og har ikke astma men han er plaget mye med ørene og blir ganske lett syk stakkers.

Har du prøvd med nesesuger, den brukte vi da Oda var mye syk. Får ut mye snørr med den. Oda var forkjølet 3 ganger på 5 mnd, første gang da hun var 1 - 2 mnd gammel. Nå har hun ikke vært syk på 2 mnd. Veldig slitsomt når de er syk, Oda var syk i minst 3 uker alle de 3 gangene...

God bedring til den lille, håper hun blir snart frisk igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...