Gå til innhold

Juni: planer i helga??

en fin gutt og et lite + på cb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal ta med meg gullet og kjøre til svigers og deretter til mine foreldre. (De bor ganske nært hverandre ca 10 mil herfra).

Min bedre halvdel og 5-åringen er allerede der. Vi skal være der til tirsdag, for da skal ungenes farfar begraves. Han døde sist tirsdag. Det er trist, men det var ventet. Han hadde vært syk lenge. Han ble nesten 79 år.

Jeg skulle egentlig kjøre i dag, og kom meg etter mye om og men av gårde i snøværet. Litt kronglete vei hit, og det hadde blitt litt glatt. For å gjøre en litt lang historie kort: 200 meter fra huset klarte jeg å kjøre bilen i grøfta! Vet ikke om jeg skal le eller gråte av det hele. Skulle ha med tre andre unger som jeg er tante til også. De måtte ta toget, for jeg kom meg ikke av gårde. Fikk opp bilen etter hvert, med god hjelp fra den snille naboen. Men vi venter til i morgen med å dra.

Håper at jeg kan komme meg litt ut i det fine vinterværet, så lenge vi har det!

huff... det er alltid så trist når nær familie dør, om det er venta eller ikke. men har de vært syk lenge, kan det kanskje være godt å vite at han har fått "fred".

i grøfta ja.. er det ikke typisk når mannen ikke er hjemme? godt du fikk hjelp og at ting ordna seg. men det er jo alltid litt nedtur når man er påvei til noe.

sitter å tar en liten pust i bakken. teodor har sovna for 1/2time siden. om 1 time kommer svigers.. ja.. det blir nok en fin helg:)

hatt litt kaldt og klart vær her i dag, deilig at det blir lyst nå... så har vi endelig fått litt snø, så dagene blir jo lysere bare av det også!

Ja, det er trist, for han ville så gjerne være frisk og være med lenge. Men når han var så syk, hadde han det ikke godt.

Ja, jeg blir litt hjelpeløs når min kjære ikke er der og kan hjelpe meg, jeg må innrømme det! Jeg har nok blitt mer hjelpeløs av å være sammen med ham, for han ordner opp i det meste! Det var godt at det var en stor, sterk mann i nabohuset som kunne redde en "jomfru" i nød. :-)

Jeg håper at du og de andre får ei super helg der oppe i Tromsø!

har bare vært sammen med min mann i litt over 2 år. han er en skikkelig handyman, og det er heeelt utrolig hvor jeg ber han om å gjøre alt praktiske manneting. blir litt hjelpesløs ja!!

kjempe god helg til dere også.. og håper at turen i morgen går smertefritt!!

sambo er endelig hjemme en helg, eller har fri da, så vi skal kose oss sammen og be et vennepar på middag i morgen. Søndag blir det vel en tur til mamma tenker jeg:) Her har ikke snøen kommet enda, godt er det:) liker ikke snø og kaldt jeg...kan godt være sånn oppi fjella men ikke her!!!:):)

God helg alle sammen:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...