Gå til innhold

noen som røyker??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen av dere jenter som har røyket i svangerskapet og fortsatt røyker anda?? er litt feig nå og er anonym..huff.. røyket i svangerskapet,, men når jeg så lille gullet så fikk jeg dårlig samvittighet og etter han ble født har jeg ikke tatt 1 eneste trekk av en røyk.. men fytti hvor røyksugen jeg er... lyst til og ta bare en røyk... men går det over i melka??? hmmm huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det går over i melka. må du ta noen trekk er det best og gjøre det rett etter amming.jeg var så røyksyk i svangerskapet at jeg holt på og dåne. det hender jeg tar en røyk nå og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du Ronja???? Var det ikke vi som slutta nesten likt i april? :-)

 

JEG HAR KJEMPE KJEMPE LYST PÅ EN RØYK!

 

Har ikke gjort det enda, men etter at hun kom ut så er lysten enda større..... Tror jeg går på en smell når det blir rødvinskveld med jentene. Har hele tiden sagt at jeg kun har pause, men jeg håper jeg ikke blir samme storrøykeren som jeg var. Burde selvfølgelig ikke begynnt igjen men.... det er ikke så lett. Enda går det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har røyket et par røyk med ett glass rødvin - godt som bare det! jeg er bare festrøyker så mye røyking blir det neppe... festing hører vel til sjeldenhetene fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var den første røyken god???

 

Jeg har stått sammen med røykere ute gjennom hele svangerskapet. Syns det lukter godt. Sto ute sammen med mamma i kveld og jeg savner det. Merkelig altså! Gleder meg til rødvinskveld med jentene!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men det e ganske rart det me den røyken, tenk når man endeli har lagt den dårlige vanen på is og slutta, så savne man det...Men det e vell sånn det bestandi kommer tell å være...Men det e jo greit om du klare å bare ta nån når du drikk da, klare ikkje æ...

 

Om første røyken va go? ???

Huske ikkje..hehe blei jo så svimmel...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...