Hanne og Jo Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Mini er 14 dager i dag og jeg lengter etter å gå ut. Det er -4 grader ute. Synes dere jeg bør vente med å gå tur ? Han er frisk og i fin form.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Syntest det er rart at du ikke har vært ute med babyen tidligere....alle har godt av frisk luft også de små.
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Det fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær... så lenge du kler han etter forholdene så er det bare sunt!!
krølle... Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Ville gått ut jeg... Selv slepte jeg med meg Håkon til kontroll på helsestasjonen i -17 fordi døra på bilen var frosset fast... gikk helt fint det også, selv om det sikkert ikke er å anbefale i lengden.
LilleStjerne Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Tror ikke det er noe problem å ta han med ut nå. Jenta mi hadde sin første tur ut da hun var rundt en uke men jeg fødte i september da. Dersom du kler på han godt så er nok ingen fare. Han har godt av å få litt frisk luft i nesa. :-) Det er bare å kjenne i nakken hans om han er for varm (eller kald) God tur! :-)
Storebror & Lillebror Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 Jeg spurte da jeg var på barsel, og de sa at vi kunne ut når vi ville. Men ikke hvis det blåste mye eller hvis det var kaldere enn -8 grader.
Meg&Lilleskatten Skrevet 19. januar 2007 #8 Skrevet 19. januar 2007 Var ute å trilla dagen etter eg kom hjem jeg(i november)..så du imponerer som har hållt deg inne i to uker! Det står skrevet stort sett i de fleste babyforum att så lenge det ikke er 10- er det helt supert att barnet får være ute...! Lufta er om regel friskere ute enn inne,,,Så ut med dere! Og NYT luften! Den gjør underverker!=)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 19. januar 2007 #9 Skrevet 19. januar 2007 Hadde gått ut for lengst jeg.. Trenger ikke å være flere timer liksom
sothøna Skrevet 19. januar 2007 #10 Skrevet 19. januar 2007 Gå ut å trill med god samvittighet. -4 er ikke for kaldt for de små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå