trudiz Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Dere som er første gangs....dere andre kan også svare men....har dere kjøpt brystpumpe? er litt usikker på om eg ska kjøpe eller ikke
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Jeg er andregangs, er like usikker! Hadde ikke til førstemann, var litt mer på sparebluss da. Håndmelket meg (det gikk greit), og skulle liksom la pappaen mate med flaske. Det ble med de få gangene for snuppa nektet! Hadde kanskje vært greit å prøve litt tidligere denne gangen, og blir sikkert mindre pes med pumpe.. Tror kanskje jeg kjøper en enkel og grei en..og så får jeg se om jeg får bruk for den.
Faylinn Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Jeg skal kjøpe den elektriske Medela swing som alle er så glade i. :-) Koster litt, men blir mindre svette og tårer av det tydeligvis. Regner med at jeg kommer til å trenge pumpe noen ganger i uka etter hvert som jeg vil/må ut av huset, samt hvis jeg får såre brystvorter el.l.
propella Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har overtatt en håndpumpe som er 8 år gammel (arvet fra et nært familiemedlem), men jeg ville ikke kjøpt før babyen kom om jeg ikke hadde den. Må jo se om det går bra med ammingen først tenker jeg. Synes det er fint å brystpumpe slik at jeg har mulighet tl å pumpe meg og la den kommende pappaen gi flaske når jeg er ute en tur :-)
propella Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Så kan det hende jeg invisterer i en nyere etter hvert....
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Kjøpte pumpe sist, men fikk aldri skikkelig tak på det og hånpumpet i stedet.Kunne fint klart meg uten
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 Planen er å kjøpe en manuell en, og la far ta seg av f eks den siste matingen på kvelden. Synes det er viktig at de også får det båndet, og han også har veldig lyst til å prøve. Men det blir som sagt manuell tror jeg, skal ikke pumpe meg hele dagen så da holder vel det. Men jeg er førstegangs da, så alt jeg sier kan være feil ;-)
femte gang Skrevet 19. januar 2007 #8 Skrevet 19. januar 2007 Har prøvd både manuell og elekstrisk (flere typer av begge) pga at jeg har trengt fysioterapi etter fødsel og derfor reist fra den lille en times tid. Ingen kan måle seg med Avent manuell pumpe for meg i hvertfall. Den er helt supert og lett og regulere styrken på dragsuget hehe
Venter nr 2 i desember 2009 Skrevet 19. januar 2007 #9 Skrevet 19. januar 2007 Fått tips av venninne om å vente til etter fødsel med å kjøpe dette. Man kan visst leie på babyshop dersom det er helt krise. Dumt å investere i en dyr pumpe hvis man ikke trenger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå