Gå til innhold

JEG FIKK JOBBEN!!!

røverprøver m/ jente nr 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på jobbintervju i 1,5 time i går, og dro derfra med en veldig god følelse. I dag ringte sjefen og sa at hun kunne tilby meg jobben. De andre to som også intervjuet meg hadde sagt ja med en gang jeg gikk derifra.

Så nå blir det oppsigelse på min nåværende arb.plass (det med litt blandete følelser).

Men det viktigste av alt at jeg nå slipper å kjøre en 1/2-time hver vei. Jeg kan bare bruke noen minutter på å gå. :)

Yes!

Ha en fin dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!

Lykke til i ny jobb!

Skrevet

gratulerer med ny jobb! en god start pá det nye áret! :-))

Skrevet

Gartulerer med ny jobb - det gir alltid en ekstra "boost" til selvtilliten!

Hva slags jobb er det???

Skrevet

Gratulerer med jobben!! Så flink du er!!

Hva slags jobb er det? Og hva tenker du rundt det med ny jobb og det å bli gravid? Lurer nemlig selv på å søke ny jobb, men har erfaring med at det var ubehaglig å formidle at jeg var gravid til ny arbeidsgiver. Vet jo at det teoretisk sett ikke skal ha noe å si, men føler vel at virkeligheten er litt anderledes. I hverfall innen noen bransjer.

Ønsker deg i hvert fall lykke til, både med ny jobb og babylaging!!

Skrevet

Jeg er førskolelærer. Tror nok ikke sjefen kommer til å si så mye hvis jeg blir gravid. Hun har tross alt 4 barn selv. :)

Det skal bli spennende å jobbe i bhg der barna mine går. Så får jeg mer innsikt i hverdagen deres.

Ps! Som gravid så står du veldig sterkt når det gjelder dine rettigheter, og enhver arbeidsgiver bør vite det!

Skrevet

Gratulerer med ny jobb!

Håper du trives like godt der som i den gamle da! Jeg skal også starte i ny jobb,begynner 1 februar.Arbeidsgiver lurte på om jeg hadde planer om barn snart men det har ikke de noe med vel?

jeg sa bare det at det tar vi som det kommer.Er jo ikke sant det da,prøver for harde livet her....men det har ikke de noe med syns jeg.Men jeg tenker jo på at skulle jeg bli gravid nå så blir det nok ubehagelig å fortelle den nyheten til sjefen.Menmen sånn er det,man må tenke først og fremst på seg selv!

Lykke til med jobb og babylaging!

Skrevet

GRATTIS med ny jobb!

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye! Deilig med sånt som får selvtilliten litt i været :-)

Ellers leser jeg også med stor interesse spørsmålene og svarene fra dere andre her om det å bytte jobb samtidig som man prøver å bli gravid. Har tenkt veldig mye på dette selv i det siste da jeg har søkt på en jobb jeg har kjempelyst på (ser ikke så lyst ut foreløpig, har ihvertfall ikke hørt noe ennå...). Siden jeg prøver å bli gravid er det kanskje greiest å være der jeg er, men hvorfor skal man egentlig måtte velge? Jeg har jo tenkt til å komme tilbake i jobb etter permisjon også...

Som en av dere sier så skal det ikke ha noe å si, men selvfølgelig tenker en arbeidsgiver på dette!

Vel, vel... man får vel tenke på seg selv og ta ting som de kommer...:-)

Gratulerer til røverprøver :-) og god helg til alle!

Skrevet

GRATULERER!!!!!!

Håper det klaffer på andre fronter for deg snart også da!!!

*Fredagsklem*

Skrevet

Takk takk!

Jeg synes det burde vært forbudt av arb.giver å stille slike spørsmål. Det er jo en naturlig ting det å planlegge å få barn. Synes ikke du skal ha det minste dårlig samvittighet om du blir gravid snart:) Du svarte veldig greit på spørsmålet da. Å ta det som det kommer menes vel at det kan skje ganske snart:-)

Lykke til i ny jobb og med babylaging!

Jeg har forresten bestandig vært veldig åpen ang mine svangerskap. Måtte fortelle det til min forrige sjef veldig tidlig i.o.m at jeg var så dårlig. Ærlighet er noe de fleste setter stor pris på. Men klart, det er jo en viss risiko den første tiden så man må jo kjenne på hva som er best for en selv.

Skrevet

Gratulerer så mye med ny jobb og lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...