Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Når kan de begynne å sitte i vippestolen?? Det er ikke sånn som man kan legge helt ned ryggen på...Så når han er i den sittligger han liksom...uff ja, dere skjønner hva jeg mener.. Den er så fin å vugge på, så det er jo genialt å bruke den... Man skal jo være forsiktig med ryggen til de små, så det er bedre å spørre først for å være på den sikre siden..
Hanne og jentungen Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Vi har kjøpt Baby Bjørn sin vippestol til Sigrid. Foreløpig får hun sitte i den i korte perioder. For eksempel hvis hun er våken når vi spiser middag eller lignende. Syns det er litt tidlig la henne "sitte" for lenge allerede.
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Vi har begynt å bruke vippestol. Malin er 8 uker nå, men hun ligger for d meste i den og blir vugget Kun korte perioder hun sitter i den
jente06OGgutt09 Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 vi har babybjørn sin vippestol og amalie sitter litt i den hver dag, ikke lenge om gangen.. enten hvis jeg er på do eller dusjer og hun er våken.. da har jeg hun i vippestolen i døråpningen på badet.. så hun ser meg...
Lystpåentiljeg Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Han er 2 uker, og sitter maks en 1/2 time pr dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå