Gå til innhold

Uff..så var det ned i kjelleren igjen..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trodde virkelig jeg hadde kommet meg litt "videre" etter den MA en jeg hadde i desember. begynte å føle at ting gikk greiere,og at jeg fikk dette litt på avstand. jeg har riktignok vært sykemeldt siden det skjedde,og vært mye deprimert. Jeg trodde det begynte å gå bedre. Hadde tom en liten følelese av at noe kanskje var "på gang" igjen...murring i magen osv.

I går var jeg hos legen. Negativ test..ble så trist..trodde kanskje innerst inne at jeg VAR gravid igjen...kroppen føles jo så rar...

Og når jeg kom hjem fra legen,kom alle de vonde tankene også tilbake..de som hadde begynt å forsvinne litt. Akkurat som alt kom på nytt igjen når jeg var hos legen.. Heldigvis hadde jeg ei hyggelig veninne jeg fikk skravlet masse med når jeg kom hjem..er redd for å "bruke" opp samboeren min.

Jeg vil ikke være så trist..begynner å jobbe neste uke igjen..også var jeg jo ikke gravid...:(.

Kroppen er rar også... men er vel mensen som er på vei sikkert..usj..

Fortsetter under...

vet ikke om det hjelper noe særlig, men jeg har også nettopp vært igjennom en MA. det er ikke noe hyggelig, jeg vet alt om det. barnet vi mistet var så inderlig ønsket. men samtidig prøver vi å trøste oss med at det var noe feil med barnet som gjorde at det døde i magen min. vi ønsker jo oss alle et sunt og frisk barn og dette er naturen sin måte å rydde opp på...jeg vet det høres brutalt ut men vi prøver å tenke fremover. vi er unge og kan prøve på nytt. heldigvis vet vi at vi kan bli gravide, det er det heller ikke alle som kan. så jeg prøver bare å se fremover så godt jeg kan. selfølgelig kommer de triste tankene innimellom og da gjør det godt å gråte litt...det er lov å vere trist å lei seg etter det som har skjedd....:)

håper du snart blir gravid igjen. vi har også tenkt å prøve igjen snart...

ønsker deg masse lykke til:)

klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...