Gå til innhold

fytti hel....for en natt...


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

lille gutt har sovet i toppen 1 time i natt.. ellers bare skrik og hyl...tydeligvis vondt i magen for når jeg tok og skiftet bleie på han i dag tidlig så bæsjet han over hele meg og utover hele dobbelsengen!!!!!!!!!!!!!!!!!! stakkar lille så mye har det aldrig kommet ut før hehe.. ikke rart han har hatt vondt for og sove, slitet medog få all den gørra ut.. noen som vet om noe jeg kan gi han for det?? han gråter hver natt pga vondt i magen.. huff... blir tussete i hodet snart.. trenger og få sove...

 

og hvis jeg prøver og få sove på dag tid så våkner han selfølgelig ..(for mammar skal vel ikke sove)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, mammaer skal ikke sove, spise et varmt måltid, drikke en varm kopp kaffe/ te, prate med noen i telefonen, dusje, sminke seg, kle på seg noe annet enn joggebukse etc, etc...

 

Huff, natten din høres ikke mye god ut, nei... håper denne natten blir bedre!! - og at dere får en fin dag sammen!

 

Her på Vestlandet skinner solen og det er -5 grader! Vi skal ut og gå tur.

 

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så deilig da:) skal på besøk til min mamma vi da:) så håper han ikke får problemer med magen igjenn,,,

 

nei sant som du sier, skal ikke spise el drikke el noen ting vi... vi er jo nesten roboter, hehe,,, har sandpapir i øynene føles det som.. men søvn det er umulig og få... når sambo er hjemme bare gråter han,,, får ikke sove da heller,, han er mamma gutt tror jeg heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i klubben "for en natt".

 

Vi hadde ikke noe problemer med lillegutt, han sov fra 23- ca04 og fra 05-08.

 

Hunden vår,derimot, har tidenes diare! Kl. 02 syntes jeg at bleia til lillegutt måtte lukte helt forferdelig! Så skjønte jeg at det var hunden som hadde hatt skikkelig Cairo quickstep på kjøkkengulvet! Stakkars hund,den magen må ha vært forferdelig vond. Fikk vaska gulvet i halvsvime,og samboeren min gikk ut med henne en tur. Så var det samme sirkuset kl07, men da tok min kjære sambo og vasket gulvet.

 

Har nå lufta hunden kl08 og 10, og det renner brun gugge ut av henne... Stakkars.

 

Jaja, er det ikke den ene (lillegutt) så er det den andre (hunden). Sove kan vi gjøre når vi blir gamle :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har hatt en sånn fin natt du også... Men det var vel godt å se at han endelig fikk ut alt gørra... Tror det er problemet her også... Lillemann bæsja ikke ordentlig i går...noe han pleier å gjøre hver dag.

Lillemann har også vært våken hele natta... han har ikke grått så mye, men han har vært våken, og har bare liggi der og tittet, lå han litt for lenge alene så var det skriking... også når han skulle ha mat, noe han da ville ha hele tiden..han ÅÅÅT i går kveld...

Jeg blir sååå grinete og sur når jeg ikke får sove litt jeg da. Lyst å gå ut på verandaen og bare skrike...

Tenkte å ta en laaaang trilletur i dag, for da sovner han alltid, og sove når jeg kommer hjem, for da sover han jo så godt i vogna si....håper det funker...

Håper du får sove i løpet av dagen du også.... uff, det er ikke noe morro når de små ikke vil sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff..er ikke morro når det blir sånn...

 

men nå er jeg så trøtt at jeg ler av alt hehe..huff

oxo blir jeg skikkelig marete og plagsom når jeg er trøtt så sambo skal få det gøy i dag. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da.. ikke noe særlig at natten blir uten søvn..føler med deg!

Håper natten som kommer blir bedre..

 

Uten søvn blir man sur og grinete:(

 

vi skal ut å trille tur snart. Der -5 grader, masse snø og sol :-)))

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...