Gå til innhold

Fredagveiere! 19/1-07

Anbefalte innlegg

Så har nok en uke gått, og denne uka har vært alt annet enn god:( Alle 3 ungene har vært veldig syke, så jeg har ikke hatt mulighet for noe særlig med mosjon:(

forrige uke:73,1

denne uka: 73,4

opp 300 gr:((

men kommer mye sterkere tilbake når helsa her hjemme er bedre! Lei av å være inne med syke barn nå ja:-O

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7852035-fredagveiere-191-07/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått ned 1,4 kg denne uka og er kjempe fornøyd for her har det ikke akkurat vært så mye aktivitet at det gjør noe (ca 15 min gåtur hjem fra barnehagen i går men thats it) og på mandag var det bursdag for sambo så da ble det sjokoladekake med nonstop og brus og på tirsdag ble det rester av kaka, og i går kveld var det en sjokolade i kjøleskapet som frista så mye at jeg ikke klarte vente til i dag så var litt spendt på om jeg idet hele tatt hadde gått ned, men det hadde jeg heldigvis.

Start: 76,9 kg

Uke 1: 75, 1 kg

Uke 2: 74,8 kg

Så ned 2,1 kg på 2 uker. :-)

Annonse

Heisan :-) Håper ungene dine blir fort frisk og rask nå "en kjapp en mens jeg strikker".

Denne uken har det vært lite trilleturer med småen. Har vært altfor svak og svimmel etter litt for rask vekt nedgang :-( 2,1 kg på bare 4 dager. Det er for mye på kort tid for min kropp. Men det ser ut til å ha stabilisert seg litt nå :-)

Forrige uke:72,4

denne uken:70,3

Ned 2,1kg. Men når de først er borte skal ikke kg på igjen :o) Nå er det på an igjen med laaange turer og videre vektnedgang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...