Shake those eggs 11pp Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Har vært skikkelig svimmen de siste 2 dagene. Nå satt jeg og trålet symtomlisten...og det står det jo at det er et av symtomene.....Oh my god! I tillegg er jeg skikkelig hvit på tuppen av brystvortene og puppene er ømme, mest brystvortene.... IKM er søndag... Oi oioio....!! Håper dette er et godt tegn på at noe skjer i kroppen min...en spire hadde vært tingen!
2 tette - med flette Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Høres lovende ut ! Får satse på at den sitter nå Lykke til!
♥lurelure♥ Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Krysser fingrene for deg, jeg har fått besøk av tanta og er forbanna (selv etter tre dager er jeg forbanna). jajajajaja.... Lykke til med testingen da:)!
Shake those eggs 11pp Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2007 Takk for det!! Jeg så du hadde fått besøk....uffameg! Så kjedelig da!! Jeg skjønner at du er irritert!! Håper det går bedre neste gang! Unn deg en kosehelg nå ) ) Jeg tester mandag om det ikke er kommet noe.. (Venter på tester i posten!) God helg alle sammen!!
røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Oj, det er jo positive tegn du har. Minner meg om den gangen jeg var gravid med nr 1. Lykke til med testingen:)
mor07 Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Jeg er også utrolig svimmel for tiden, har vært det i flere dager nå. Er på dag 21 av 31 i dag. Håper det er noe positivt, Lykke til til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå