2barnsMamma28 Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Hei, jeg bare lurer på om noen av dere noen ganger har litt vondter i magen? Jeg har i går kveld og i dag, hatt litt små vondt, og stram i magen. Så synes jeg han er mer rolig i magen. Nå har han vært ekstremt urolig, vært til nå. nå kjenner jeg han flere ganger iløpet av døgnet, men ikke som før. kan det være noe med plassen og gjøre, at han ikke lenger har like god plass? Han har pleid ligge på tvers, da har jeg jo kjent han så godt. men nå ligger han med hodet opp og bein ned. Så kanskje det er fordi jeg er vant med han ligger mest på tvers og har lagt mer merke til det.... Jeg er 30 +2
findus Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Jeg synes også at livet i magen har blitt mindre "bumpete" etter at han snudde seg med hodet ned. Nå kan han dessuten bare sparke på et ganske begrensa område - noe han til gjengjeld gjør mer og mer. Men likevel - hvis det plutselig har blitt mye mindre liv, synes jeg du skal ta en telefon og høre, sånn for sikkehets skyld...
janne82 Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 er litt mindre liv etter at babyen har snudd seg ja, men i går tror jeg ikke hun sov i det hele tatt...synes det var full fest der inne hele dagen, så var ganske sliten. har i tillegg begynt med endel kynnere hvis jeg løfter noe(trenger ikke være tungt engang...) men har dere noe problemer med fordøyelsen?? synes jeg er løs og hard i magen om hverandre... litt lei dette... gleder meg litt til å få kroppen min litt mer for meg selv....
findus Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Jepp! Fordøyelsen lever sitt eget liv. Signerer det mest du sa der, egentlig. Selv om det fortsatt er hyggelig med føtter som blumper meg i magen i blant - men da helst på dagtid...
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 gjett om!!! idag har vært et "h******".... igår gjorde jeg litt mer husarbeid enn jeg hadde godt av. begynte klokka 12, og holdt på til klokka 7 på kvelden.... lyttet kanskje ikke nok til kroppen, da jeg ble litt svimmel, kvalm, skjelven, og fikk vondt i store deler av kroppen.... men jeg slappet av i 10 min og satte igang igjen. drepen ble egentlig rygg og bein etterhvert. kl 9 ble jeg skikkelig dårlig, og måtte bare legge meg til å sove. Idag har jeg skikkelig vondt i hele magen, orker ikke bøye meg.... og føler igrunn at jeg kommer til å få feber når som helst. vondt i ryggen, og nedover i bena og hoven i tillegg til kvalme..... men alikevel er jeg så sinnsykt rastløs i kroppen....... håper det gir seg snart. for dette orker ikke jeg!!!!!
2barnsMamma28 Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2007 takk for svar! Jeg er vel litt bedre i magen nå føler jeg, og har kjent han litt mer enn i går. Jeg og driver på idet lengste og lytter ikke til kroppen .... vi holder på pusse opp, men nå har jeg satt alle fam medl i sving! Må nok ta det mer med ro..... Jeg holdt på bøye meg volsomt for litt siden, det kjente jeg ikke var bra for meg... Kjennes ut som han ligger så langt ned og føler jeg må holde på magen spesielt da jeg går trapper! Jeg får se det an, føler jeg det sånn i morgen og, tar jeg nok en tlf. Ha en fin helg og kveld jenter
stomperud Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 Hadde så vondt nederst i magen i gårkveld-- nesten som menssmerter.. trudde ikke e skulle klare å sovne.. var bare vondt.. men var jo helt torbo i magen.. kanskje ho klemte på noen punkter som ga de smertene? Hadde dem i dag tidlig 5.30 også, så var litt nervøs.. men sovna igjen før jeg måtte opp 7.30 for å på jobb, og da var det heldigvis borte!! Men har masse vondt nederst i tissen jeg.. noen andre? spes i nedover trapper.. Er 31+1 dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå