Gå til innhold

Ultraly på Volvat i går:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var en helt utrolig opplevelse!!Å jeg som var redd det ikke var noe liv der?!Lille spira var helt i hundre,armer og ben fløy i alle kanter,stupte nesten kråke :) Så den så klart og tydelig..anbefaller alle som er usikkre på noe å gjøre det samme!Det er absolutt vært de kronene:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at jeg er i uke 15..ser alt klart og tydelig!!

Skrevet

Hei!

Så koselig;-)=

Fikk du DVD?

Hvor mye kostet det?

klem

Skrevet

Hallo.. så moro.. jeg var selv på ul forrige onsdag og det er bare helt fantastisk... kjenner liv også.. helt herlig..

Ser at vi er like langt jeg har termin 11 juli..

Kunne de se hva det var? babyen vår lå med rompa til så må nok vente til den ordinære ul..

Lykke til videre

Skrevet

Å, jeg gleder meg!!! Skal på UL på tirsdag, da er jeg 19+0.... jeg er så redd for at det ikke er noe liv der, så håper og ber om at mine værste tanker blir avkreftet... Angrer på at jeg ikke gjorde som deg - betalte for å ta en tidlig UL... men nå er det ikke lenge igjen!!

Skrevet

Ble bare litt nysgjerrig laffe21.06.17:

Når du skriver at du er redd for at det ikke er noe der, er det fordi du ikke har vært hos lege/jordmor og hørt hjertlyd hittil eller at du har gjort det men er er redd for at det har skjedd noe siden da?

Jeg var hos legen nå i uke 15 og fikk høre hjertelyd for første gang og det var helt utrolig deilig! Hvis du ikke har fått noen bekreftelse før du er i uke 19, skjønner jeg godt at du tenker de tankene du gjør. Men det er helt sikkert liv der :)

Skrevet

Var på første kontroll hos lege da jeg var ca 10 uker på vei. Han sa at det ikke var nødvendig med ny time før jeg var i uke 24, og at det i uke 10 var for tidlig å høre hjertelyd. Syntes uke 24 var lenge vente, så ringte jordmor, men hun hadde ikke noe time før uke 20.... Så skal på kontroll til jordmorden 31.januar. Da er jeg i uke 21..

Magen vokser, og jeg syns jeg kjenner bevegelser der inne. Men jeg blir nok ikke helt trygg før jeg ser at den lille har det bra med egne øyne! Eneste "beviset" jeg har på at det er noe der nå, er jo den positive testen pluss at jeg blir større.....

Så gleder meg til UL!!!!!

Skrevet

Hei!Jeg fikk ikke dvd..men fikk 6 bilder :)Betalte 875,- Føler meg såå mye bedre nå som jeg vet at alt er bra der inne!

Skrevet

Hei!Vi spurte om hun kunne se det..men kunne ikke si noe helt sikkert ennå..men hun trodde hun så en liten tass mellom bena der:)

Skrevet

Det er helt utrolig når du ser den lille på skjermen...kommer en sånn stor lettende følelse over deg:)Alt blir så virkelig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...