Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og skulle ønske at det kom litt mere "autoritær" informasjon fra henne. Da hun kjente etter leie sa hun "jeg er nesten 100% sikker på at det er rumpa som er her oppe" (nesten sikker, hva mener du? Du skal være sikker tenkte jeg i mitt stille sinn og sa ingen ting). Og så sa hun "hodet var festet var det ikke?" (det var det du sa sist sa jeg da), og så kom den siste "jeg tror ikke det er noen tykk baby du har, men lang er den nok" (javel, hva mener du med det? Hva er en lang baby? Kan hun liksom kjenne forskjell på 51 og 55 cm på babyen når hun ikke er sikker på hvordan rumpa kjennes ut en gang.)

Hmm, vet ikke hva jeg vil oppnå med dette innlegget men jeg poster det allikevel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk ikke bare bare å kjenne hvilket leie barnet ligger i, så hun må ta sine forbehold om opplysningene hun gir deg. Hun kan ikke trylle hun noe mer enn andre, og ikke er hun synsk. Er de i tvil om hvilket leie barnet ligger i (altså om de mistenker seteleie eller tverrleie), så sender de deg gjerne til UL etter uke 36. Så det er bedre hun sier til deg at hun ikke er sikker, enn at hun kommer med opplysninger som du tror er 100%, men som ikke er det spør du meg. Så ikke enig med at jm gjør en dårlig jobb om du synes det.

Skrevet

neida

Syntes egentlig ikke hun gjør en dårlig jobb, men hun har vært så skråsikker fram til nå, og så begynner uttalelsene hennes å bli diffuse nå i uke 38, det gjør meg litt usikker bare. Hele perioden har hun tatt meg veldig seriøst i alle mine rare spørsmål og hun er også veldig hyggelig. Det bare kom så mye rart fra henne idag.

Skrevet

oki:

Men om du føler deg usikker så ville jeg ringt tilbake og sagt akkurat det. Men uke 38 ja, ikke lenge til du skal få møte den lille da jo:)

Ønsker deg lykke til:) Du skal nok se at babyen nok kommer den riktige veien, og ser så perfekt ut atte:)

Skrevet

Enig med deg. Min jordmor er opptatt av at ultralyd ikke er nødvendig. Men så får man rare opplysninger fra henne.... Hun kan jo ikke akkurat se gjennom magen heller... Synes det var betryggende med kontroll på sykehuset på slutten sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...