Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 han er 3,5 mnd nå..og føler han ser alle andre steder enn på meg når jeg prøver å få kontakt.Det er jo ikke alltid dette skjer, men jeg føler de andre babyene på barsel gruppa mi er lettere å få kontakt med...
Gretep Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 jeg følte akkurat det samme da min var rundt 3-4 mnd! men fant ut at han er bare ekstremt nyskjerrig og vil se på alt annet men nå får jeg mye øyekontakt (5mnd), så det kommer og går. tror det er mange som føler det sånn! ikke deg det er noe galt med
luana Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 De jo persoligheter disse små, så kan jo hende at han ikke gidder hele tiden, min gir ihvertfall klar beskjed når han har fått "nok" av mamma sin dulling
Hoppetussa Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Haha! Kjenner meg igjen! Det er ekstremt ille når vi er ute, da virrer hodet hennes fram og tilbake og jeg er minst interessant. Ble litt irritert på barnefysio på hs, for jeg fikk ikke blikkkontakt der og da, og da fysio endelig fikk det, konstanterte hun: "Ja, hun fester blikket" - selv om jeg hadde presisert det. Kunne jo hende at jeg var en mor som fornektet det da, men... De er så nysgjerrige. Prøv i et stille rom uten mange ting som distraherer babyen!
snull Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Tror du kan ta det helt med ro jeg Var også litt småengstelig for dette da snuppa var 3-4 mnd gammel...., hun var ikke interessert i å se på meg i det hele tatt...ALT annet var mye mer spennende. Tror faktisk det er i denne alderen de får langdistansesynet sitt, og da åpner det seg jo en helt ny verden for disse små. Du skal se at din lille engel blir mer opptatt av deg etterhvert....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå