Gå til innhold

Neiiiiiiiiiiiiiiiii spotting på gang igjen, faan :o(((((((((((((((((

Anbefalte innlegg

Er i dag på rugedag 12, begynte litt å spotte i går kveld. Er bare brunt litt slimete (sorry) ennå iallefall... syns jeg bare kjenner menssmerter nå... så får se hva dagen viser... føler ikke for å teste, jeg tør ikke...

I dag kommer min kjære hjem og han har med seg sønnen på 10 så vi skal kose oss og gi han en fin helg.. han lille på 5 er syk og er hjemme hos sin mor.

Vi får bare krysse videre og håpe at dette er bare noe ja gud vet.. men at spirene klorer seg fast. Selv om magefølelsen er dårlig akkurat nå...

Jeg prater med spirene og ber dem klamre seg fast inni mamma, og at dette har jeg ventet på i 11 år og at jeg lover dem masse kjærlighet og at de er sååååå savnet og ønsket...

Så får vi se om det hjelper!!!!

Fortsetter under...

neii !!

vet ikke om det trøster stort,men flere har spottig uke 3-4..(festeblødnig)

dessuten har du jo satt inn 2stk egg,så det er håp tullemor..

etter 11 års slit så tror jeg vi alle her inne unner deg og bli gravid tullemor1

vi for krysse figrene for deg alle man XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ganger tusen

Kjære Tullemor vennen !

Jeg blir så tom for ord...

For jeg unner deg sånn at dette skal lykkes nå !

Men du må love meg en ting vennen...

men jeg vet det er vanskelig...

men du må IKKE GI OPP !

Jeg håper av hele mitt hjerte at det klorer seg fast en liten spire eller to hos deg nå.Fordi du fortjener det !

Jeg sender deg alt jeg kan oppdrive av positive tanker,

måtte det gå din vei denne gangen...

God klem !

Kjære Tullemor!

Du må ikke gi opp enda! Lett å si jeg vet. Men kan jo hende det er den ene som gir slipp også, og den andre fortsatt klorer seg fast.

Håper så inderlig at mensen holder seg laangt unna!!

Krysser fingre for deg!!

Klem

Nei nei nei det får ikke skje. Slår meg på bølgen om at det kan være det ene som slipper..... Husk også at det er mange som blør i førsten.... Vet dette er lett å si, men vet også alt forgodt hvordan jeg selv ville vært.

Tenker på deg masse masse. Hold oss oppdatert om du orker.

Stor klem

Annonse

Kjære, kjære vennen min!!

Dette var ikke det jeg ville se når jeg logget meg på nå nei...

Men det trenger jo ikke bety at mensen kommer..

Har heller ikke ord, men jeg vet ihvert fall en ting og det er at håpet er ikke ute enda!!!

Håper av hele mitt hjerte at de skal klore seg fast i 9 mnd!!!

Vi snakkes vel på msn snart..

Stor trøsteklem

Gjest Bjørnen Collargol

Må bare henge meg på de andre her inne. Husk at det er mange som har spottet og blødd her inne, men alikavell så har det gått bra!

Håper det ikke blir noe mere blod på deg på leeeenge nå :-)

Klæm

Nei og nei, vennen! Dette ville jeg ikke se når jeg gikk inn for å sjekke gamle kjente!

Men som flere sier: IKKE MIST HÅPET riktig ennå! Kan bare være litt uskyldig utflod fordi kroppen er litt småforvirra. Akkurat det skjedde jo med meg som du vet.

Men, skjønner at du er en smule nervøs nå. Var livredd selv når jeg fikk skikkelige blødninger.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX alt jeg kan for at spiren/spirene klamrer seg fast!

Klem fra

Nei det får du ikke lov til..... Har tenkt på deg i hele dag:o)

Håper bare dette er litt spotting og ikke mer. Du er jo nødt for å være gravid med ihvertfall en. Det er deres tur nå. Så lenge du har ventet på dette vennen. Jeg får jo masse tårer i øynene av det du skrev....at du ber de klore seg fast inni der. Du kommer til å bli en helt fantastisk mor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det vet jeg. Så mye kjærlighet du har å gi, du burde ha hatt masse barn nå....... Jeg vet at deres tur kommer, og du må holde deg fast i håpet. Husk det er 2 inni der. Og alle historiene her og de som har både fossblødd osv og alikevel har vært gravide. Du får ta en test i helgen da vennen. Det kan jo være en inni der selv om du skulle blø mer. Du er jo en engel, du vet det? Tenk på tulla mi som har oppkalt den engle-dukken etter deg, hi hi.

Jeg tenker masse på deg og håper du er optimistisk. Nå må dere kose dere masse alle tre. Hilse så mye fra meg:o)Send meg en sms om du vet noe mer da vennen:o)

Masse masse klemmer

Hei jentene mine.... tusen tusen takk for støttende ord. Det hjelper på ei fryktelig redd jente her...

Skal bare slappe av i helgen, pleie spirene og jeg gir meg ikke!!!

ikke ta på vei enda, tullemor1... Det jeg lurer på, er om du har tatt en test? Jeg testa positivt på rugedag 8 som du sikkert husker, og jeg skulle jo ha to stk da, men det kan jo være at bare den ene har klamret seg fast hos deg forløpig. Mensensmerter hadde jeg mye av rundt den tiden du er nå, og i mange uker etter det. Våknet på natten med skikkelige smerter, og trodde alt var over, men nei da. Var redd for å gå på do i tilfelle det var noen på vei ut. Man blir også i begynnelsen utrolig hard i magen, det var jeg, og luftsmerter kan jo av og til føles som mens-smerter. Håper inderlig at den testen din straks sier Gravid!!! Masse klemmer fra meg

Annonse

Du, det er (har jeg blitt fortalt) ikke uvanlig med litt småbrunt slim, også litt blod kan forekomme. Så det trenger ikke bety noen verdens ting. De sier jo at prating med planter hjelper, så hvorfor ikke med eggene? Jeg tar ingen sjanser og synger vuggesanger.

Måtte eggene våre klare seg, Tullemor1! :-)

Kjære Tullemor....

Ikke mist håpet.....

Vet at det er fort gjort å si at alt håp er ute, men ikke gi opp før det motsatte er bevist! Mange har blødninger ved IVF (og ellers også) - krysser fingre for at det er ufarlig spotting :o)

Jeg heier på deg og ber om at det er DIN tur nå :o)

Stoor klem fra

Hei

Uff så ekkelt!

Les her:http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?t=39796

Det er mange som har opplevd blødning/spotting og testet positivt!

Jeg er på rugedag 8, ulidelig spennende!

krysser fingre og tær for at det går bra med deg!

Kjære Tullemor:-)

Er bare en kjapp tur innom for å sjekke hvordan det går med deg... Hadde jo håpet på et stor JIPPI! og synes veldig synd på deg som spotter nå. Ikke fordi det trenger å være noe negativt i det, men fordi det er så dritt når det skjer - rett og slett fordi man blir kjemperedd for at det er beg. på TR osv. Mange tanker som surrer i hodet og vet det er lett å tenke det værste - men prøv å være positiv, så lenge du ikke blør mye er det fremdeles massssssssse håpe igjen!

Synes du skal test i morgen, og *krysser* for at det blir positivt resultat!

Stooooooooor klem fra

Hei!!

Håper du opplever set samme som jeg har.

Jeg har både spottet og blødd, uke 4-5, ved begge mine forsøk, og har i dag ett nydelige barn fra hverrt av forsøkene!! Det er fortsatt håp!!! Begge gangen var det to egg som hadde festet seg, men bare ett egg klarte seg.

Ønsker deg veldig lykke til!!!

Tenk om jeg kunne være så heldig som deg??!! at dette gikk bra... at iallefall et festet seg og ble igjen der inne for 9 mnd...

Det hadde vært den mest lykkeligste dagen i mitt liv. og et savn uten ord..

Får bare håpe å håpe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...