Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, nå har spiren din sikkert funnet seg en fin plass som den vil være på helt til neste høst!

Jeg klarte ikke å dy meg og tok etter mye om og men en test i dag, men den var som så uendelig mange ganger før negativ. Nå skal det sies at det er ikke før på tirsdag vi runder 14 dager da, så vi prøver å holde motet opp selvom det ikke var antydning til skygge en gang. Skal skrive mer når det er noe nytt å melde om!

Fortsetter under...

Gratulerer med spiren! Ville bare fortelle at en god del får ømme bryster som første tegn på svangerskap.. Jeg har vært gravid to ganger og har to nydelige barn, har aldri hatt ømme bryster unntatt når jeg har gått gravid og da har de blitt skikkelig ømme og vonde før jeg kunne teste, var vel ca. en ukes tid etter el at de ble ømme.

Lykke til!

Jeg har fremdeles ømme pupper, men vet fortsatt ikke om det er pms eller gravid. I dag på jobben trodde jeg at jeg fikk mensen, men det gjorde jeg ikke. Bare en liten flekk med svaaaaak farge på, så ingenting mer (foreløpig i allefall). Lurer på om jeg skal teste i dag selvom det ikke er på morgenurin, eller pine meg til å vente og se hva som skjer.... Elle melle......Skal legge meg på sofaen og tenke litt på det....

Ojoj, så spennende.

Jeg testet på kvelden når jeg fikk helt positiv test - brukte CB, prøvde også quick response på morgenurin dagen før og dagen etter. Den ga et langt svakere utslag. For meg virket det som CB testen var mye mer sensitiv enn QR.

Krysser fingrene for at det har blitt en liten spire denne gangen!

Hmmm.....klarte jo ikke å la være da...har nettopp tatt en test nå etter å ha holdt meg i 4 timer. Men det ser ikke ut som det har tenkt å komme opp så mye som en liten skygge av en strek en gang..... Det er ikke CB, hadde bare sånne billigtest-strips som jeg har kjøpt på www.babyplan.no. Har hørt noe om at det er vanskeligere å få positiv på dem, men .... Får vente og se litt til da. Kan hende mensen bare er litt treg til å komme i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...