Gjest Skrevet 25. januar 2007 #51 Skrevet 25. januar 2007 Viasat mener det blir vanskelig å legge inn kabel til huset vårt.... -Og vi bor i norges tredje største by? De jobber med saken da......... sier de.... Men nå! -nå tar jeg kvelden!
Krølle79 Skrevet 26. januar 2007 #52 Skrevet 26. januar 2007 ...syntes det va en god utgreiing ifht hvorfor du ønske dæ sykemelding æ, M.. For det e jo akkurat det der som e årsaken te at du burda få.. I tilegg te at det sjelden e muligheta for dæ te å hvil med fotan høyt når du e på jobb osv... Nei, si det du skreiv, og be om s.melding.. Nok e nok... Ifht Viasat; kom dæm med nå "ca-tid" ifht når dæm regna med å bli ferdig? (da dokk bestilt, mene æ..Ka sa dæm da?) For hvis det går leeng over estimert tid osv, så kan dokk be om rabatt-avslag.. Kjekt å kunna spar inn der man kan.. Særlig hvis dæm i tillegg har vært dårlig på å informer dokk underveis om prosessen..
En liiiten til. Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #53 Skrevet 26. januar 2007 Et kjent fjes ja! No ska æ bynn å gjørra nokka hjæm her trur æ,åssa e d jo hælg! Gjørra i helga du da,ska ut på peppes å spis m ei venninne æ.Kasta ut hjæmifra sjø,gubben å en kompis ska spill playstation..
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #54 Skrevet 26. januar 2007 Synd det ikke er andre firmaer vi kan velge mellom, men i følge sambo, så er det bare de vi kan benytte oss av. Vi bestilte i okt.......... -og de påstår vår sak er prioritert...... De har funnet ut hvor vi skal hente kabelen fra nå da........... Det er jo en start. Har dee planer for helga da? Selv blir det å slappe av med beina høyt til værs tenker jeg.. + å styre i 2 etasje innimellom.. Må rydde litt i 3 etasje også.. men det stresser jeg ikke med. Håper Sambo kan hjelpe meg med å skru sammen kommoden til babien i helga.... (er så mye som m å gjøres først shø..... )
Krølle79 Skrevet 26. januar 2007 #55 Skrevet 26. januar 2007 I morra ska det vær en liten fest hjem te mæ med nån av kollega'an mine fra jobben.. Og søndag blir nok heller rolig, antar æ.. Ei av dæm ska overnatt hos mæ, da, så det e mulig vi fær på cafè på søndag for å møt en kollega som ikke kan kom imorra.. Så idag blir det å gjør fedig helgavasken som æ begynt på på onsdag, linsekontroll, og ellers rolig..
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #56 Skrevet 26. januar 2007 Jeg gleder meg til taco i kveld æ no....... Etter handlerunden, så pleie sambo og jenta mi lage taco, mens gutten dekker på... -Jeg får ikke lov å blande meg.. så jeg pleier å slappe av med vg..... -Ikke så verst den familien min altså..)
Krølle79 Skrevet 26. januar 2007 #57 Skrevet 26. januar 2007 å dægger'n.. Mulig å få lån dæm? ;-p Har labba i fleir tima i byn idag,æ.. Itj leng sia æ kom heim.. E heeeeelt skutt!! Ska innta horisontalen på sofan no.. Og der blir æ sikkert te det blir natta.. ;-p
En liiiten til. Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #58 Skrevet 27. januar 2007 Herrejeremias,skal jeg gå slik i 6-7 uker til.Klarer jo ikke å gjøre noe jo,andpusten bare jeg åpner munnen ...Går å rydder litt,så må jeg sette meg,opp igjen,noen minutter rydding osv...puh..
Værinne Skrevet 28. januar 2007 #59 Skrevet 28. januar 2007 Huske det å bli fort sliten, ja Det var ikke noe kjekt det, men det glemmes fort.. he..he.. Har vært noe hektisk etter at William kom til - blir sliten på en annen måte.. Han skal ha mat hver 3. time døgnet rundt... Hvis han sover, så våkner han selv og hyler etter mat. Han er en stor matape, men bra er no det. Han er veldig grei da... en skikkelig kosegutt Vi var og veide ham tidligere i uka, så nå nærmer han seg 3,5 kg. Godt at det går den rette veien!! Men... gleder meg no sånn til at dere får babyene da... da blir det trilletreff Skynd dere å komme ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skal be dere hjem snart! Vi kan jo i grunnen alt bestemme en dag. Hva med fredag neste uke? Forslag til klokkeslett???
En liiiten til. Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #60 Skrevet 28. januar 2007 Hei,koselig å høre fra deg ) Bra han spiser godt da,ligner han på deg eller faren da? Ja,gleder meg til å ut å trille jeg også,tenkt det flere ganger: Tenk,idag hadde det vært fint vær til en trilletur! Gleder meg ja!!!!Får være der inne en liiiten stund ennå da,litt tidlig ennå! Freda e greit for meg,på dagtid da eller? Kan ikke på kvelden jeg nei,gubben skal bort da..
Værinne Skrevet 28. januar 2007 #61 Skrevet 28. januar 2007 Han ligner nok både på far og mor i matveien Ja, får endelig håpe at de ikke kommer ut riktig enda - får tro tida går fort framover istedenfor. Når januar'en er omme da er mye gjort.... Jeg tror vi får avvente besøket... Svigerfar har vært i bilkollisjon, nokså alvorlig - ligger montert t en respirator. Først fikk vi beskjed om at det gikk forholdsvis fint med ham, men i dag fikk vi en helt annen beskjed. Hjerneblødningene er verre enn antatt... kanskje det ikke er håp for ham. Dette er ufattelig trist.. har ikke ord. Samboeren min reiser nok i morgen, mulig jeg reiser etter i løpet av uka. Nå skal jeg finne senga.. God natt-natt t dokker!
En liiiten til. Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #62 Skrevet 29. januar 2007 Hei,så forferdelig,vet ikke hva jeg skal si jeg,uff,d er nå mye en skal få også...Nei,du få r glemme oss en stund nå,tror andre trenger deg framover...Lurte på hvem av dere gutten lignet på utseendemessig jeg da ) Sender dere tanker om at ting skal snu til det beste. Stor klem fra meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå