Gå til innhold

Jabbetråd mars-liiten-krølle-rosacea......NY!

Anbefalte innlegg

Skrevet

..rekna nesten med at Jordbærpikene på Solsiden kom te å kom opp som forslag te treffsted, ja.. ;)

Populær plass, sjø.. :) Åsså ligg det liksom i "midten" for de fleste ifht avstand..:)

Men æ trur buss nr 4 går forbi der.. Så slipp du kjøringa, liksom.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he,du gjennomskua vel den ja tenke æ! Klare å ta bussen å da sjø,d går vel bra..No ble d onsdag 31/1 kl 1700 Ok d!?

Skrevet

Du og LenaPia kan jo bare finn et tidspkt.. Ser at det itj passa for ho.. Kan vær lurt å finn et som passe for ho å, iom at ho har så lyst te å vær med.. :) Hør om ho har et forslag med tidspkt på ettermiddagen.. :)

Skrevet

Da trur æ d blir den 30/1 kl 1700 da..Må no bare ta en dato,vil ha satt det inn på bim-treff no æ,så e d gjort liksom..:o)

Skrevet

Gjør det du :)

Passe for mæ, vertfall :)

Skrevet

Nei, no gir æ mæ med pc for idag.. ;)

Ska på ny ul-undersøkelse kl 08 imorra, og så ska æ te fysio'n kl 10.. Håpe det hjelpe.. :) Vart innmari øm sist.. Men vondt skal vodt fordrive, e det vel nåkka som heite.. ;)

Vi jabbes.. Kjæm sikkert på nett imorra kveld en gang.. :)

Skrevet

Hei! Kynnere er det nok av her også.. Vet ikke hvor mange det er i døgnet, men nok at det er litt plagsomt til tider.. så fort en skal gjøre noe, så spenner magen seg..

Kjenner jeg kunne tenkt meg en liten sykmld jeg også.. men det er ikke så fryktelig lenge igjen.. Etter en dag på kontoret verker ryggen, og så fort en er i bevegelse så puster jeg som en gammel kaill.. Bekkenet er ikke stort bedre det heller.. men jeg skal prøve å se an 2 uker til..

Jeg er også konstant trett!

Skal se om ikke jeg får tid til å ta turen på treff jeg også..:)

Skrevet

Da har æ vært på UL.. Ho va no fremdeles skrekkelig fin da.. ;-p

Og ho ligg fremdeles GODT over gj.snittet.. ca 29% no, faktisk.. Jada.. (eh, au?! ;) ) Så det blir ny UL i uke 38 (dersom ho fremdeles e på plass..), for å sjå an ifht størrelsa hennes.. J.mora der sa at dæm "heve itj på øyenbrynet" før fosteran kjæm opp i 30-40% over gj.snittet.. (eh, hallo, mi ligg på 29...), så derfor va det kjekt med en ekstra UL rett før termin.. For når dæm e større, så går man gjerne over termin, så da har dæm bedre kontroll over ho og mæ og kan dermed pass bedre på at æ itj går så my over termin, så ho itj bi ALTFOR stor, liksom... Eh, ja takk, sa æ da æ bare.. ;)

Mars: Du syns itj at du kanskje bør vurder ei s.mld litt før det har gått to uka, da? Husk at du har no litt å gjør hjem å.. Og du ska jo ha krefter te litt seinar å.. Særlig med tanke på at du e trøtt heile tida å...

Jaja, derre må du sjølsagt finn ut av sjøl.. ;)

Hørt nå meir fra a Ros, da? Kose sæ med nurket, tenke æ.. :)

Du må hæls a så my. :)

Skrevet

Vært på ny ul du ja,ka gjør dæm når hu e stor da? Keisersnitt eller setter deg igang tidligere? Vært tiller rundt å leita etter medisinskap æ da,må si æ e gla æ e sykmeldt akkurat no,dritklar æ no...Kjæm aldri i gang m d æ ska gjør hjæm liksom...off.Alltid no anna som ska gjøres..

Skrevet

Rekne med at det blir igangsetting ca rundt termin, evt tidliger.. Æ veit itj.. Får vel hør det neste gang, antar æ.. :)

Har du kika på Rema Stormarked-butikkan? Va der vi kjøpt vårres.. :)

Men det e ei stionn sia no, da.. :)

Skrevet

På Rema!!!!! No har æ altså vært på obs,obs bygg,smart club,euro shop,og endt opp på jernia,som æ også leita etter-så var det inne på storm-senteret,huska itj d æ.DER fant jeg medisinskap-det va jo dit æ hadd tænkt mæ først-TYPISK. Lei no ja...men d vart da medisinskap,fant ut at det meste av rotet nedi badeskuffene tilhørt et med.skap :o) Mer plass t babyting no..fornøyd.

Skrevet

tjihi.. Opprydning og sortering e en undervurdert sak.. ;)

Skrevet

Morn!

Det bli vel ei stor pie du kan vente deg ja Krølle. :) Men har ikke vi samme symfysemål i uke 30? Det har sikkert ikke noe å si på str det da kanskje... -men at det bare blir trangere inni magen..? jaja..

Hva mener de med 29% større enn normalen da? -Og hva er normalt??

Tenker på Leif Justers "Mot normalt" -utblåsing..:)

Er det sånn at en gjennomsnittbaby veier ca 3500 ved fødselen, så må du plusse på 29% i vekt eller? F.eks ei jente på 4400?..

Det blir spennende uansett dette da.. :)

Selv tror jeg babien i magen min har stooooor plass enda.. Hvertfall så tar den for seg inni der.. :) Det merkelige er at hjernen min også har blitt litt programert i det siste.. Begynner å få den "NyBaby-XP innstallert inni hodet.. -Tenker mye baby, og det er tydelig at kroppen begynner å bli klar psykisk på det som skal komme.. :)

Ros koser seg nok hjemme med svigers enda. :) Amming er lagt på hylla, og det er jo like greit hvis en ikke får det til.

På rundtur for å finne den ene tingen ja liiten.. :) Dette kjenner jeg meg igjen i.. Har lett etter gardiner til ungene.. og har vært på Ikea, Kid, Princess, Obs og til slutt Sparkjøp i går i det heslige føret..:) Men om jeg fant noe? nei.... -Det endte med at vi tok de gardinene de hadde, og fant ut at de passet jo perfekt på farge og stil!! :) Det eneste er at jeg mangler ett fag i hvert rom............. -så da må jeg tusle opp på barneavd på Ikea og håpe på at de selger dem enda..:)

Sykmld ja.. Jeg har en sperre inni hodet for dette Krølle..... Jeg har så veeeeldig lyst! -men som leder så kvier jeg meg for å gjøre det...... Vet det er bare tull av meg.... -men trenger ofte et spark bak før det blir gjort noe..

Ble langt dette...... Nå har jeg tatt morrakaffen!

Vi snakkes!

Skrevet

Oj da,har nå tatt kveldskaffen jeg da--forlengst .Litt travle vi jentene nå tror jeg,ikke tid til å sitte her!! Flyr og kjører å handler,rydder i skuffer og skap osv,papirer meg her og papirer meg her-imorgen må jeg få inn denne fødselspengesøknaden tror jeg,treg ja! Er på en måte "glad" for at jeg er sykmeldt jeg nå,blir utrolig fort sliten og stivner helt i korsryggen ved litt overanstrengelser...

Skrevet

iiiikkk,49 dager igjen!!!! No vart æ skræmt no... `:Oo

Skrevet

Åh, er det ikke herlig liiiten!! :) ser frem til permisjonen begynner jeg nå.. 5 uker igjen. Ryggen verker her også.. tror jeg har vært for mye aktiv i det siste.. rett etter jobb, så har ettermiddagene /kveldene bestått i å ordne i 2 etasje.. Er skikkelig sliten i ryggen.. :( (wræææææl!!)

Skrevet

Kjære deg..er du en av disse superkvinnene du eller..hold ut i noen få uker til(hvis du MÅ) så sykmelder du deg(du BØR).FAktisk en del ting å ordne før babyen også,kanskje får du når permisjonen begynner som Ros,kjedelig læll det da :o) Du,disse papirene,når MÅ de være inne,fødselspengegreiene...

Skrevet

Jeg sendte inn papirene i går!! :)

Du må nok få sendt de snarest tror jeg. Har hørt 12 uker før termin.... og det har du jo passert... :) Jeg vet Ros var sent inn med de hun også, og det gikk bra for henne.

Jeg må i tenkeboksen i helga ang å trappe litt ned.....

Hvor er det blitt av Krølle??

Skrevet

Hei,jeg spurte hun på trygdekontoret om det sist jeg var der,hun sa ihvertfall i månedskiftet,så håper det går bra.Skal levere imorgen,litt rot med utregning av bruttolønna :o/ Men,lønner det seg å sende inn den lønnslippen med mest mulig lønn eller er ikke det noe poeng?? Krølle er innom av og til,kanskje hun har det travelt..:o)

Skrevet

Jeg har fastlønn + bonus. Så for meg var det å få de til å regne ut gjennomsnitt bonus hver mnd og legge den til fastlønna. Hvordan det blir med deg vet jeg ikke, men send inn den med høyeste lønn på hvis det varierer for deg.

Jeg rusler hjem nå. Ryggen verker og jeg klarer ikke jobbe ordentlig..

Er vel inne igjen i morra tidlig..:)

Skrevet

Hei hei, er her jeg ;)

Har vært litt opptatt i det siste, og har rett og slett ikke kommet på å sette meg foran pc'n.. ;) Hatt endel besøk og vært på besøk osv, så da blir det lett sånn.. :)

Skal på ammegruppe idag da, og besøke onkelen min på sykehuset etter det... Svulsten i ryggen har desverre vokst igjen, så nå er han her og får stråling.. :(

Jeg aner ikke hva de mener med større enn normalen osv.. var bare at det var det de sa... Så jeg håper fremdeles på at det stagnerer snart.. ;)

Den derre NyBaby-XP- greiene holder nok på å komme her også, tror jeg, men jeg er slettes ikke klar enda, da.. ;) Jeg aner jo ikke hva jeg går til, men merker jo at tankene som oftest spinner rundt noe som har med babyen å gjøre.. ;)

Det hjalp litt at venninna mi kom med sin 3 mndr gamle sønn i går.. Du verden så mye dikke-dikk det blir.. tjihi.. Så vidt jeg klarte å gi han fra meg til tider.. :)) åhh.. den baby-lukta, altså.. :)

Håper bare at du ikke presser deg selv for hardt nå da, M, men at du tør å la deg selv slippe ned skuldrene og overlate ansvaret til de andre snart.. Liiiten har et poeng ifht at permisjonen kan komme fortere enn man aner, vet du.. ;)

Skrevet

Back to work again..:) -det dukka opp noe som æ mått ordne..

Titte innom her med det samme..:)

Si mæ ka si dokk t lægen da??

"Har vondt i ryggen, mellom beina, er sliten og stadig trøtt, sover dårlig om natta, forskjølelsesviruset, som jeg fikk i okt, vil aldri helt slippe taket.. Jeg har lite overskudd til overs til mine andre to.... Jobben er slitsom med mye sykdom og stressa hverdag..

Eh..-Kan jeg få ei sykemelding?"

Læng sia æ har gjort det her ja..:)

Skrevet

Hei vennen,håpe du får data hjem snart,kjedelig med lite liv i tråden vår :o( :o) Du sa jo sjøl at du hadde vondt i bekkenet + at du hadde vondt i ryggen(sitter mye på jobb gjør du ikke) du har unger hjemme som krever sitt.Men for all del dette må du avgjøre sjøl ja :o) Føler du at du klarer det,så er det jo kjempebra.Sjøl får jeg vondt i ryggen bare jeg rydder litt,støvsuger..Hugget 6 store fjøler til ved i stad,som ei gammel kjerring da jeg gikk inn igjen...+ at jeg får IKKE sove om natta.Aldri vært sjukmeldt før jeg heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...