Gå til innhold

Jabbetråd mars-liiten-krølle-rosacea......NY!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mått bare lag ein ny,får noia av disse laaaaange trådene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!! :)

Vi skal i vei den 13 feb tror jeg........ kan dobbelsjekke hjemme.

Skrevet

Æ ska også på nytt kurs den 13. feb., på Sunnland U.skole, vel å merke..

beklager at æ itj kom idag, altså, men det her e tydeligvis "one of them days" kor man absolutt ikke føle for å gå ut blant folk.. Men håpe det blir en gjentakelse snart.. :)

Skrevet

Ja sånne daga e vi itj ukjent med Krølle..:) Det ser likar ut i morra...

Skal høre med Ros, om hun har tenkt å be oss hjem neste uke.. :) Hvis ikke finn vi på nå ainna. :)

Skrevet

...når får dokk forresten ordna med internetten hjem, da? E det itj ei forfedelig ventetid??!! Huske godt kor æ gikk å irritert mæ æ, vertfall, da ting aldri skjedd... :(

Skrevet

..åsså har æ lagt ut nye bilda.. Artig å sjå utviklinga.. :))

Skrevet

Haia alle 3 :)

Omsider er jeg her inne igjen... en annen hverdag har begynt no... mer hektisk er det, men kjempekoselig! Anbefaler å ha absolutt alt klart til babyen kommer, både husarbeid og ting og tang som babyen trenger! Og så håper jeg at dere får slappet ordentlig av før vidunderet kommer! Jeg fikk jo ikke disse 3 uken mine.... der jeg bare skulle pleie meg selv... det har vi merket etter at vi kom hjem.... Men, nå er svigermor her og hjelper oss, noe vi er veldig glade for!

Håper dere alle har det bare fint:) Jeg skal være mer her inne nå... Har savnet dere masse!!!!!!!!!!!!!:) :) Klæmma

Skrevet

Hei,hei :o) Koselig å høre fra deg igjen,d er vel hektisk nå ja tenker jeg,bra dere har fått litt hjelp da.Kjipt at du ikke fikk slappe av først da,skal legge det på minnet...Begynne å fa ting i hus først som sist! Har kjøpt bleier da..Besøket fra oss tar du når DU føler for det,så ikke føl deg presset til noe nå..:o)

Skrevet

Enig med Liiiten; ta det når DU har ork og energi! :)

Ellers, så e det kjempekos å ha dæ tebakers! Blir arti å treff dæ igjen! :) Sitt her og e aldri så lite "misunnelig", men det e trøst i å vit at det blir min tur snart.. :)

Det meste e vel snart i hus, trur æ.. Ska hent senga på mandag.. Har itj hatt mulighet før..

Så hold æ no på med sortering og vask av bebbistøy.. Bynne faktisk å bli litt fullt i stellekommoden av bleia, kluta og bodya, så no må æ snart ta i bruk klesskapet... Hehe.. Trur æ hold på å tar av her.. ;)

Har liksom begynt å småkikk oppi eska med klær i str 70/74 og oppover.. hihi.. :) Og da meine æ OPPOVER... ;) Tjihi... :)

(Har arva my fra søstra mi..)

..kjekt med alt som e unnagjort...(?!) ;)

Skrevet

Ja,hva har så Krølle bedrevet dagen med?? Kan ikke se for meg Krølle med bad day jeg da,men :o))))))) ha-ha

Skrevet

Hehe.. Joda, det går faktisk an.. ;)

Har itj gjort så my.. Vaska ei maskin med håndduka etter at gubben kjørt hjem lisjmor (han for på arb. etterpå..), og ellers har æ vel stort sett inntatt horisontalen på sofa'n med boka mi... ;)

Trengt en rolig hjemme-dag idag.. Så får æ satse på at æ kjæm sterkar tebakers seinar.. :)

Men det e uvant å ha en sånn en dag, ja.. Det må æ bare innrøm... ;)

Skrevet

Hei:)

Ikke meningen å ødelegge den private tråden deres, men ville bare si at de feidene er vel begravet for leeenge siden eller? Jeg bærer hvertfall ikke nag til noen, synes alle bare oppførte seg mega barnslig til tider, å beklager om jeg støtet noen. -Kanskje hadde det noe med at vi alle var i værste hormon bombe tida i tilegg? :P

Uansett, Hvordan går det med dere da? Formen fin? Går dere bare hjemme å venter kanskje?

Skrevet

Hei igjen..

Det går bra :)

Dæm feidan har vi lagt bak oss, ja..

Ellers e formen grei. Går hjem og vente og forberede da, veit du.. :)

Skrevet

Hei hei! : )

Jeg har da wap pä mobilen jeg da.. tungvindt dette, så det blir ikke så ofte dette.. :)

Jeg jobber enda lapez.. Det skrangler litt i bekkenet, men det går bra enda..

Bye the way, lite å se til trønderjenter her inne.. eller hur?

-ser jeg skulle ha shoppet mer klær krølle.. men det at jeg ikke vet kjønn begrenser det..

Phu.. bruker 20 min på å skrive dette. :)

Ha en fin kveld!

Klemz M

Skrevet

..tippe det blir kjekt å få det installert hjem æ, gitt.. ;)

Ja, æ må sei æ synes det e kjekt å vit kjønnet æ, ja.. Føle at æ får gjort meir i forkant, liksom.. :)

Skrevet

Hei hei,lurer på om vi skal prøve å lage et bim-treff for de som skal ha i mars,jeg.Tror det er flere som vil møtes her,men da tar vi bare mars tror jeg--blir så mange ellers :o)

Skrevet

God mandag jenter! :) I natt sov jeg endelig i nytt soverom. Stylet opp med nytt sengetøy, nye puter, gardiner.. sengegavl og litt annet stæsj.. -så ut som et visningsrom..:) -så lenge dette varer.................

Men var så sliten etter all bæringa og skruinga og innredninga -så det ble dårlig med "feiring" i det nye rommet.. sovna som en stein! :)

Jeg gleder meg på ungenes vegne også.. de kommer hjem til nytt rom i dag.. Må ut å finne gardiner til de i dag da.. så får de bære ned ting og tang fra gammel-rommet sitt selv i dag.. (les:rot)

Håper mye blir stående igjen oppe............... :)

Da vet dere hva jeg har bedrevet i helga.. :)

Hva med dere da jenter? Er det ikke deilig å være nede på 50-tallet??

Skrevet

dytter litt jeg....jenter!!

Skrevet

Så herlig at ting begynne å bli ferdig og kom på plass igjen da, M.. Det e bare så fantastisk godt, det!! :)

Ja, et Mars-treff e æ med på, vettu.. :)

Sett du opp og ordne du da, Liiiten? :)

Ellers så har det vært ei rolig helg.. Av en eller ainna merkelig grunn, har æ sove vanvittig masse på sofa'n...(?) Æ søv og søv og søv.. Snålt! Men har gjort masse hjem, da, så kan jo ha en liten innvirkning det..

Og så ga æ mæ sjøl data-forbud igår og mesteparten av lørdagen... Det va hardt, men verdt det.. ;)

Blir my rævva-sitting foran den uforståelige forlokkende pc'n, både på gubben og mæ, så igår dro æ han med mæ på en rusletur.. Det va godt, det!!! Hadd et utall med kynnera i løpet av den halvtimen, men det va godt å rør sæ.. :)

Har dokk my kynnera? I helga har det vært veeldig my te mæ (igjen..)! T.o.m på natta har æ dem.. :( Ska på ammegruppe te jordmor på torsdag, så æ ska hør litt med a da.. Det e no full aktivitet i magen, så det virke no itj som om ho har tenkt sæ ut med det første, vertfall.. ;)

Vi kjøpt seng idag!! Hipp hipp!!! No gjenstår bare å få montert den!! Utrolig kor lite som ska te for å gled en stakkar.. ;) Tihi.. :)

Skrevet

Æ må bare spør først: Når passe treff for deg,ønske om plass takk,skal sette opp bim-treff..:o)

Skrevet

Njæh.. Passe stort sett bestandig for mæ, egentlig.. :) Sjelden æ har så fryktelig my på tapetet om ettermiddagen/kveldan.. (rekne med det e da det vll bli satt opp? Itj aill som e sykmeldt o.l. enda..)

Plass? Oida, godt spørsmål.. Du må no hør om det e stemning for mat eller om folk bare vil ha kaffe og nå å bit i..

det e jo mang fine cafè'a, da.. likedan restauranta... E du nå på å fær te Solsiden, da? Der har dæm jo litt av hvert av begge.. Likedan nedi sentrum.. :)

Skrevet

Ja,må lodd stemninga om mat/eller kafe først trur æ...Var te legen i dag,no e æ sykmeldt te permisjonen begynner,syns d e litt godt å æ no..Kynnera,tja,hvis æ stresse litt så..Slit mer m å søv på natta æ da..håpløst :o)

Skrevet

Netter'n mine e sånn både-og.. Nån netter søv æ mindre (våkne ofte) og nån mere.. Heldigvis... Blitt smårar hvis æ itj ha sovve godt ei einaste natt, trur æ.. ;)

Men en halvtime-time i badekaret før æ legg mæ, bruke å hjelp og gjør mæ døsen... Bare et tips.. Alternativt en lang, varm dusj.. :)

-og et godt, varmt fotbad.. :) Åh, det ska æ ta idag! :))

Æ trur du gjor lurt i å sykmeld dæ no, æ.. Litt greit å ha litt krefter te baby'n kjæm å.. :) Særlig hvis du slit med nattesøvna i tillegg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...