Gå til innhold

Har babyene deres mange leker?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Her florerer det med kosebamser, biteleiker, og to baby gymmer har vi. I tillegg en del bøker. Redd det blir litt mye, jeg, men hun går jo fort lei av bare ei leike også. Det skal understrekes at av alle disse leikene har jeg kjøpt ei biteleike og en babygym, resten har vi fått. Har dere mange leiker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så altfor mange...kanskje 15-20 totalt. Har kjøpt litt flere med lyd nå, de er mest interesant. Hun går også lei, rulerer litt på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har vel det samme antallet her. Har lyst til å kjøpe noen nye med lyd nå, men får litt dårlig samvittighet når hun har så mye fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vi hr alt for mye! men har nesten ikke kjøpt noe selv. Har masse fra Sanna var lita og da. Hu er første barnebarn på begge sider, så da tok det litt av:) Vi prøver å bruke det meste, men aller mest interessant er ei plastikkøse som jeg fant i kjøkkenskuffen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del leker ja...:) Har arvet masse fra to nevøer, pluss at han har fått litt av ivrige besteforeldre:) Har tre babygymer, og en gåbil (skjønner ikke så mye av den enda da..:) ) og masse andre leker. Må rulere litt på det her også. Det som er mest interresant er det han kan putte i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja, det blir endel. Vi har arvet mye klær og utstyr. Det visste jo vennene våre, så nesten alle som har kommet på barselbesøk har hatt med leker til oss... Har ikke kjøpt mer enn 3-4 ting selv. Men det er som dere skriver, han blir jo lei av ting fort. Så vi rullerer litt på dem... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alt for mye leker akkurat nå, hun har arvet etter storesøster og fått masse i gaver. Men, søsteren min venter baby i juli, så da skal hun få ene babygymmen og noen av lekene tenkte jeg, har pakket det bort til henne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten ikke kjøpt leker jeg, men har kjempeivrige besteforeldre som gjerne har med seg "pakker" til vesla.

 

Har 2 babygymmer, masse biteleker og myke leker og piano og bamser... Har en kasse på rommet hennes som alle ligger i også bytter jeg litt på hvem som ligger framme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...