Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammle synes dere jentene kan være før det ikke lenger "passer seg" at jentene er med pappa eller andre menn i svømmehaller og skifter i herregarderoben?

Hva med gutter som er med mamma eller andre damer?

Kan de være med i garderoben til de er gammle nok til å greie seg selv i sin egen garderobe? Hvor gammle er de foresten før man kan forvente det av dem? 5-6 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna mi har ei datter som er blitt 4, og sier at de foretrekker at hun er med i damegarderoben nå. Det er greit om hun skifter sammen med pappaen, men det er alle de andre mennene som blir litt for mye. De fant ut at det kanskje var på tide, da hun begynte å legge veldig merke til at det var menn hun dusjet sammen med, og faren følte seg også utilpass. Jeg vet at det var ca ved 4 års alder at jeg sluttet å være med faren min i garderoben også. Jeg var enten med mamma, tanter eller andre voksne jeg kjente.

Skrevet

jeg husker fremdeles den gang jeg skulle i svømmehallen med broderen og pappa og for første gang gå alene i damegarderoben. Tror nok jeg var 5-6 år, ja. En må nok se det litt an fra barn til barn.

I den muslimske verden går grensa ved 8 år. Etter det er gutten mann og skal fra da av gå med far og ikke mor.

Skrevet

En jeg kjenner har med seg sønnen på 8 år inn i damegarderoben. Personlig synes ikke det passer seg....

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg har blitt rimelig forbanna en del ganger når damer har tatt med sine sønner på rundt 6 i damegarderoben. Ungen stirrer, og jeg føler meg mildt sagt utilpass, og har ikke mye lyst til å kle meg naken foran en nysgjerrig gutt på seks. Har da pakket bagen og dratt fra treningen uten å dusje først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...