Gå til innhold

Anbefalte innlegg

god morgen.nå sitter jeg her,er lei av å stå opp om morgen og ingenting har skjedd.dere som har lest ett innlegg 2 cm åpning vet at jeg har siden søndag kveld hatt 2 cm åpning med uregelmessig rier..vel ingen forandring,HVOR LENGE KAN MAN GÅ SÅNN??sliter sånn med bekkenet mitt og mens murring at jeg inimellom ikke klarer å gå.så var det proppen da som jeg i utgangspunktet ikke trodde var noe big deal,siden så mange ikke merker den,jeg har nå siden mandag hatt så mye slim at det går på trusene løs her hehe..er blitt helt sår nedentil av å tørke slim.

skal ikke ha flere svangerskapskontroller,så siste var 10 jan,syns det var rart jeg da.har hatt en del terminer å foholdet meg til,13 jan,20,25,og til slutt 18 jan.vel to av de er over nå,men den ordinære fra ul på føden er 25 jan så har fått beskjed om at jeg ikke er på overtid før 8 feb.da er det 2 uker over..jeg vet ikke om jeg fikser det her jeg,vet det er pinglete men jeg fungerer jo ikke mere her...har en sønn fra før og det kan selvfølgelig ikke sammenligne da ingen er like,men det er min eneste ting jeg har å fofholdet meg til.og den fødselen kom 10 adger før tida,vannet gikk,så kom riene så kom babyen..denne gangen er alt stykkevis og delt..

bare lyst å sette meg ned å grine jeg,samboern har bare gitt opp så han virker bare grinete og vi går hverandre på nervene da han tok ferie fra mandag som var siden de på sykehuset sa det var i gang søndag kveld..

vet at jeg ikke kan klage med tanke på alle dere som er virkelig på overtid,og sender dere mange lykke til klemmer og håper dere slipper snart!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7850932-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann du...

Lite en kan si for å trøste, annet enn at babyen blir IKKE værende i magen for alltid. Og for hvert eneste minutt som går så er du nærmere det øyeblikket hvor du kan få holde babyen din i armene. Stå på! Bit tennna sammen å hold ut!!! Du er så nære så nære, den kommer nok snart skal du se...

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7850932-hjelp/#findComment-7851409
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...