Gå til innhold

Läkerol nicket!


Gjest

Anbefalte innlegg

Så du hadde gått ned 30 kilo på og spise Ingers rugbrød. Hvor lang tid brukte du på å gå ned så mye? For jeg har 30 kilo som jeg vil ta bort.

 

Jeg skal kjøpe inn alt som man skal ha for og lage disse brødene i dag for jeg skla begynne til mandag med et lettere liv og et nytt endret kosthold for oss 3 her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser nå at det jeg har skrevet kan være litt misvisende. Jeg begynte i februar 2005 å legge om kostholdet mitt til Fedon Lindbergskostholdsråd og gikk minst 2*45minutter 6 dager i uka med gåstaver. I august 2005 hadde jeg nådd en vektnedgang på 30kg, men jeg hadde satt 15 kilo til som mål. Jeg hadde en stabiliseringspause fra august 2005-januar 2006. Her gjør jeg et nytt forsøk på å få av meg de siste 15 kiloene. I mars glir jeg på isen å brekker ankelen og river over leddbåndet. De 15 kilo som skal ned blir til 15 kilo opp i stedet. I august hadde vekta mi gått ned igjen slik at jeg nå var 20 kilo lettere enn startvekta. Jeg prøvde igjen å følge Fedon Lindbergs kostråd, men greide ikke å gå ned noe særlig. I oktober oppdaget jeg Ingers Rugbrød og bestemte meg i november å prøve med på det, siden da har jeg gått ned 10kilo, men har også da hatt en sprekk på nyåret der jeg gikk opp 2 kilo.

 

Men nå er jeg i gang igjen og har som mål å ta av meg 20 kilo til med dette brødet. Jeg har stor tro på at dette fungerer like bra som den Lindbergdietten. Jeg synest at det er lettere å skulle spise brød til frokost, lunsj og kvelds. Det er en del av norsk mattradisjon som ikke er så lett eller naturlig å bytte ut for mange.

 

Jeg ønsker deg lykke til og håper du greier å nå målet ditt. Det er bare å spørre om det er noe du lurer på. Jeg er helt ny når det gjelder Ingers rugbrød, men jeg skal svare så godt jeg kan.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du har vært kjmepe flink. Ja nå er jeg motivert på og klare og få tatt av de 30 kiloene som jeg har for mye av på kroppen. Jeg skal spørre deg hvis det er noe jeg lurer på. Og du får ha lykke til du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...