Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alle vært på 2-årskontroll? Ble dere innkalt? Vi har ikke vært på kontroll siden vessla var 15 mnd. Nå blir hun 2 om under en uke. Vi har fortsatt ikke hørt noe.

Jeg kunne selvfølgelig ringe helsestasjonen. Det har jeg forsøkt før, men jeg får bestandig beskjed om at de må komme tilbake til det på grun av sykdom eller ferie eller uferdige vaktlister eller noe. Er litt oppgitt over dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi måtte ringe og bestille time selv. Ring dem igjen og krev å bli satt opp.

Skrevet

Vi får innkallelse i posten. Det sa hvertfall hs. Men hun sa også at det nok kom til å bli et par måneder etter 2-årsdagen. Har jeg ikke hørt noe innen mars så ringer jeg bare og bestiller time selv.

Skrevet

Hs ringte meg 1 uker etter hun var blitt 2 år for å avtale time. Har fått time når hun er 2 år og 1 mnd. Det er bare barnelege 1 gang i uka på hs våe.

Skrevet

I vår kommune var det ikke kontroll før 2,5 år. Vi fikk innkallelse i posten.

Skrevet

hei

hos oss er det også 2,5 års kontroll. Vi har bodd i 3 forskjellige kommuner siden vi ble foreldre og den siste er ikke like god som de andre. Her er det barselkontroller i store grupper bl.a Bare for å spare penger, antar at det også er motivet for å vente til barna er 2,5 år.

Skrevet

Vi fikk innkallelse forrige uke, skal til tirsdag.. De tar den nødvendigvis ikke akkurat rundt 2 års dagen.. Hører du ikke noe før om et par mnd så ring dem:)

Skrevet

her er det også kontroll ved 2.5 år. Vi fikk innkallelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...