___ Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Har alle vært på 2-årskontroll? Ble dere innkalt? Vi har ikke vært på kontroll siden vessla var 15 mnd. Nå blir hun 2 om under en uke. Vi har fortsatt ikke hørt noe. Jeg kunne selvfølgelig ringe helsestasjonen. Det har jeg forsøkt før, men jeg får bestandig beskjed om at de må komme tilbake til det på grun av sykdom eller ferie eller uferdige vaktlister eller noe. Er litt oppgitt over dem.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Vi måtte ringe og bestille time selv. Ring dem igjen og krev å bli satt opp.
NessaS Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Vi får innkallelse i posten. Det sa hvertfall hs. Men hun sa også at det nok kom til å bli et par måneder etter 2-årsdagen. Har jeg ikke hørt noe innen mars så ringer jeg bare og bestiller time selv.
sothøna Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Hs ringte meg 1 uker etter hun var blitt 2 år for å avtale time. Har fått time når hun er 2 år og 1 mnd. Det er bare barnelege 1 gang i uka på hs våe.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 I vår kommune var det ikke kontroll før 2,5 år. Vi fikk innkallelse i posten.
heleneogde2gutta Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 hei hos oss er det også 2,5 års kontroll. Vi har bodd i 3 forskjellige kommuner siden vi ble foreldre og den siste er ikke like god som de andre. Her er det barselkontroller i store grupper bl.a Bare for å spare penger, antar at det også er motivet for å vente til barna er 2,5 år.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 19. januar 2007 #8 Skrevet 19. januar 2007 Vi fikk innkallelse forrige uke, skal til tirsdag.. De tar den nødvendigvis ikke akkurat rundt 2 års dagen.. Hører du ikke noe før om et par mnd så ring dem:)
Mellem Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 her er det også kontroll ved 2.5 år. Vi fikk innkallelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå