Gå til innhold

redd :(


babylove :)

Anbefalte innlegg

i natt jeg var på do var det ingenting blod,men i morrets var d litt.....er det farlig tru ?? men jeg var å sjekk i stad igjen da var det ingenting...jeg er 11 + 4 i dag,skal jeg ringe føden eller bare la det være ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nu har æ vært på ul...alt va fint der inne md dn lille.men fikk sexforbud i 3 uker.men overlever det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra at alt stod fint til med den lille...men hvorfor fikk du beskjed om å ikke ha sex..har hørt at sex er ufarlig under svangerskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVIS (og da mener jeg HVIS) det er en såkalt truende abort, er det vel lurt å holde seg unna sex ei lita stund, så man ikke "fremprovoserer" noe.. I tillegg skal man ta det med ro litt framover, og helst bare ligge å slappe av.. Jeg ble sykemeldt ei uke med hvilepåbud, var jo i og for seg veldig greit for var da jeg var på mitt slappeste ;)

 

til HI: I og med at du blødde så lite og ikke har vondt, er det jo mest sannsynlig at blødningene kom fra noe annet enn livmora, skjeden for eksempel, men er jo lurt å ta det med ro litt framover sånn i tilfelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sykehuset sa at d e mange som får sexnekt...han sa d va for at man ikke ska blø så ofte...men æ fikk d fordi æ har mista en baby i magen for 5 år sia og så har æ hadt to fortidligfødsla.sykehuset sjekke d nøyeopp,at d ikke ska skje igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt e bare lækkert ;) e nu i 13 uke og veks og trives.....d eneste e at legen sir at han trur at æ blir å føde i juli i stede for august...sia æ har to prematurbarn fra før.men d ska man vel klare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo " bare" fire uker for tidlig. Det går jo bra :)

 

Er selv fornøyd med å passere uke 30!

Har opplevd litt av hvert i mine tidligere svangerskap så er derfor fornøyd med uke 30!

 

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...