Gå til innhold

Go mårn alle sammen.. Dagen starta kl 05:10...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å etter en del lite grasiøse basketak kom æ mæ opp av senga... bare for å klare å slå tærne i bokreolen, for så å stavre sæ me stivt bekken, og kynnera som gjør magen til ett trommeskinn inn på do!

Å ka e man så heldi å ska gjøre der SÅ tidlig!

Jo ta urinprøve!!!!!!!!!

Søkkanes enkelt, når man tenke på at den eneste gangen man ser ho "musemor" e når man står foran speilet..

Beklage ekkel info her altså... Men å tisse på ett glass som har maks 1.5 cm i diameter, det e svarte mæ en bragd!

Kan jo bare opplyse om at det gikk ikke spes bra da, men æ klarte å peile mæ inn til slutt.

Herreverden. Kæm fant på å lage urin glass i den her str??????????

Ellers så våkna æ jo ganske mye av den her så koslelige mårraopplevelsen, så no har æ gomla i mæ banan, og x ant mandariner allerede.

Skatten min va merkverdi rolig i går, etter ett lite raid på ettermiddagen, så æ lure på om æ burde bekymre mæ... Men har jm time kl 10:30 så det får gå tell da...

Vel, ellers alle.. ha en fantastisk dag alle sammen.. ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! Dagen starta tidlig her og. Våknet av mannen min som sto opp før fem. Og da måtte jeg jo selvfølgelig tisse og måle blodsukker.. Så når jeg endelig hadde fått gjort meg ferdig så var jeg våken! Lå en time i senga før jeg tenkte jeg skulle vri meg ut igjen!

Hehe uringlass ja! Jeg har bomma et par ganger på dem ja.. ehm.. jeg ser ikke en dritt, bare tisser og håper jeg treffer!

Forresten så tror jeg at jeg er klar for å våkne mye om natta. For bekkenfaenskapet er så vondt for tida at jeg sover ikke særlig lenge om gangen!

Jaja.. bare noen uker igjen, blir satt igang 2-3 uker før termin. Så jeg skal ikke klage..

Ha en fin dag du også=)

Ps: min baby er og blitt mye roligere. Hun er aktiv på natta (selvfølgelig) men merker hun generelt er roligere.. trangt om plassen!

Skrevet

God morgen!

Bare et lite tips til å gjøre tisse-arbeidet litt lettere: Var innlagt tidligere i svangerskapet og da fikk jeg beskjed om å tisse i en litt større kopp for så å helle det over i prøveglasset.

Så nå når jeg må på ukentlige(!) kontroller, tisser jeg først i en engangskopp (koster 10,- for 50 på Rimi). Dette gjør jobben umåtelig mye lettere!!

Skrevet

He-he, kjenner igjen det der ja! Morsomt skrevet :o)

Jeg har også tisset i et smalt lite rør i dag, og det ble ikke rare greiene ut av det. Men noen endle dråper holder sikkert. Lykke til hos jordmor :-)

Skrevet

god morgen ja! kjenner meg igjen med uringlasset...har faktisk gått over til sånne purreglass (vasker og koker, så er de klare til bruk) i stedet jeg for da er det mye lettere å treffe, he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...