maritmora Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Vil bare krysse fingrene litt ekstra for oss fire som har ikm i dag, dvs skifer=) ,aurora=), bente 69=) og meg selv. Måtte slemme-tante holde seg langt unna, og forbli der de neste 9 mnd! Skål for det!!(i vann selfølgelig)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Jeg er med i heia-gjengen ! Klem fra
skifer Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Jeg er med på fingerkryssinger for oss,selv om jeg fikk negativ strips i dag,har jeg ikke gitt helt opp håpet,tanta er jo ikke her hvertfall så. Og takk til dere andre som krysser også. Lykke til gørls måtte det bli mange positive tester nå
*BLÅFUGL* Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Håper på positiv test for dere- det blir en spennende helg.. Lykke til!!
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX -krysse alt jeg kan....heia, heia!
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 Tante hold deg unna - Bøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø!
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #8 Skrevet 19. januar 2007 DETTE vil jeg også være med på å krysse for!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er nå goooooooood plass i sofaen ved siden av meg, som er ledig for alle dere her inne. Jeg sitter bare og venter og håper på godt selskap av dere mine kjære venner. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
nungo Skrevet 19. januar 2007 #9 Skrevet 19. januar 2007 Dette blir jeg med på! Krysser alt jeg kan og håper, håper at i alle fall en av dere (men helst alle) lykkes denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå