Gå til innhold

I dag har vi kjøpt vogn :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har vi bestemt oss, og vært å kjøpt. Det ble Emmaljunga City Cross i fargen Java (sort/beige). Den skulle ikke produseres før i uke 15, og kommer ikke til Norge før i uke 18. Det er i mai, så var greit å bestille tidlig gitt...Har termin i juli, så det holder akkurat inkl evt forsinkelser :o)

Veldig fornøyd med kjøpet så langt, og med servicen på Rudo!!!

Enestående, hyggelig dame som hjalp oss så godt det lot seg gjøre.

Og til alle som tror Emmaljunga er store og tunge: Sjekk City Cross!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den vi jeg også ha neste gang, som sportsvogn ! Håper dere blir fornøyde da .

Skrevet

Vi har også city cross. Kun positive erfaringer. Til og med jeg med mine fiskebollemuskler klarer å løften den inn og ut av bil, hehe :)

Skrevet

Hva kostet den (med både nyfødtbag og sportsdel)? Er veldig interessert i å kjøpe den selv. Hvilken "nyfødtbag" valgte du til den? Så på Emaljunga sin nettside at både Citybag, hardbag og mykbag kunne brukes til det. Det er vel kanskje Citybagen som er best?

Skrevet

Kan jeg spørre hva du betalte for denne?? Er ute å snuser litt, da vi skal på vognhandel i nærmeste fremtid... Regner med du kjøpte med bag da?

Skrevet

Jeg har undersøkt nøye for jeg skulle egentlig kjøpe denne vognen. Den koster mellom 6200-6600 kr for sportsvognen og bag (kommer an på hvilken, softbag 1200 citykorgen 1690). Dette er hvis du kjøper den på Rudo eller Babykos i Norge. Hvis du drar over grensen ved svinesund (butikk kattis) så få du den for ca 5700 kr, men da er det også med stelleveske og fotpose (noe som tilsammen koster ca 8-900 kr i norge).

Du kan vende sportsdelen med på ta den av og på igjen, dette slipper du med tetunonia sin Mistral, som er helt lik citycross i størrelse og vekt, men styre kan enkelt flyttes fra en side til en annen. Den har dog ikke citybag, kun soft eller hardbag, og den er noe billigere (selges på bekkestua for 5200)

Skrevet

Vi betalte 4895,- for sportsvogn, 1795,- for City Bag, 1495,- for bilstolen fra Emmaljunga, 339,- for lux fottrekk og 449,- for stelleveske.

Handlet på Rudo. Vet vi kunne spart noen kroner på å reise til Sverige, men handler mye mer oxo så fikk litt rabatt. Er fornøyd jeg :o)

Skrevet

Skal åg ha denne fargen:) i hvertafll på bag delen, eg e litt uruli førr at d kan bli flekker i vogna siden trekket er så lyst når ungen ska sitte i sportsdeln..så veit ikkje om eg vil ha en annen fårge der..

men eg syns d e ei genial vogn:)

Skrevet

Vi ville ha alle delene i samme farge sånn at det matcher hele veien med stelleveske osv...hihi ;o) Er litt pirk på sånne ting dessverre!

Men fargen er kjempefin på bildet ihvertfall, håper vi liker den like godt når vi får den. Super vogn, som tom lille meg klarte å løfte og bære!

Skrevet

hehe, da va jo ågså en stor pluss faktor førr meg, va å så på duo edge...no way om eg ska drive på å løfte på den sei eg bare..

City cross e bedre da:)

hehe, tenkte at eg sku ha ei svartstelle veske, d matche jo alt;)

Men eg blir sikkert å gå førr java heile veien eg åg, eg tenkte bare på en 2-3åring som sett å spis is i vogna si på 17mai, ågså e d så lyst trekk innvending..men eg får vel passe ekstra godt på da;)

Skrevet

Vet noen i hvilke nettbutikker man kan kjøpe vogna???

Skrevet

Du kan se på www.babykos.no, men tror ikke de sender ut. Men der får du sett vogna. Og på www.rudo.no, i katalogen kan du se den. Men tror du må i butikk for å kjøpe...

Skrevet

Emmaljunga vil egentlig ikke at vognene skal selges over nett, så de som selger dem bare skriver at de selger emmaljungavogner så må man ringe og bestille dem. Har jeg hørt.

Men søk på finn.no, der får du opp en eller to forretninger som selger vogna. Tror du bare må sende en mail til butikken eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...