Gjest Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Den har ikke kommet enda, men jeg gruer meg.. Hadde skikkelige menssmerter før jeg ble gravid, og nå fantaserer jeg om hvor ille det blir ettersom livmora faktisk er skåret og sydd i! Anyone?
langevipper Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Jeg hadde også skikkelig mensen smerter før jeg ble gravid, og gruer meg litt jeg også. Jeg fikk igjen mensen i romjulen, men fikk ikke de sterke smertene som jeg hadde før. Jeg har på følelsen at første gangen bare var en snill mensen, nå venter jeg mensen i løpet av noen dager. Jeg håper jo at jeg får mindre mensen smerter nå.... Oda ble tatt med ks den 4 juli Har også tenkt på det en del, håper du får mange svar:-)
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har flere venninner som har tatt ks og ikke har hatt noen problemer med dette i ettertid Jeg tok ks i august, og har ikke fått mensen enda, får vente å se !
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Hei. Jeg hadde ks i slutten av april og fikk igjen mensen etter ca 6 uker. Den første var sinnsyk vond, men kan ha noe med at jeg ikke gikk på piller. Gikk på p-piller i 9 år før jeg ble gravid. Begynte på p-piller igjen etter første menstruasjon og nå har jeg ikke smerter mer.
@nemone Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Hei, jeg tok KS i fjor vår, fikk igjen mensen i høst. Den var litt "rar" - hadde kjempeblødning første døgnet, så ble det minimalt - kun littegrann i 4 dager. Slik var det de 5 mensene jeg har hatt til nå. Ikke mer smerter enn før, egentlig tvert imot.
Mamma-K Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har hatt KS og fikk den etter ca 12 uker. Blødde mer enn jeg pleier, men det er visst normalt. Det var ikke noe å grue seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå