Gå til innhold

Ble noen av dere gravid med Pergo?

Renate77 ♥med gutt og jente♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hører dessverre ikke til her enda. Har min første pergokur denne mnd og er veldig spent. Positiv el test i går og i dag :o)

Detjeg lurer på er hvor mange kurer dere brukte for å bli gravid, og om det er mange som venter tvillinger med pergo?

Har lest litt på tvilllinger/flerlinger-forumet, og der er det faktisk en god del som hadde gått på pergo...

Lykke til med svangerskapet alle sammen :o)

Videoannonse
Annonse
Gjest sonja 18.04.07
Skrevet

Jeg blei gravid i pausemnd fra pergo. Hadde tatt to kurer og var i 2.pausemnd. Det er bare en baby i magen min :) Pergo hjalp meg, har ikke el av meg selv.

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Jeg gikk på 4 enkle kurer, uten pause. Fikk el av alle. Klaffet på den siste kuren :) Er bare en liten krabat inni her og svangerskapet har gått kjempefint! Er 31+4 idag ::))

Skrevet

Jeg ble gravid på den første kuren. Testet ikke positivt på el test etter kuern, men ble gravid likevel. Er nå i uke 35 og merker at det nermer seg fødselen.

Ønsker deg lykke til og håper at det går like bra for deg som for meg

Skrevet

Jeg ble, og er gravid med "bare" en.

Lykke til. Håper det er din tur denen gangen.

Skrevet

jeg ble gravid etter 4 enkle kurer (uten opphold).hadde eggløsning på den 4, og da klaffet det:)

krysser fingrene for deg! :)

Skrevet

Ble gravid på første kur. Selv om jeg etter blodprøver fikk beskjed om at jeg ikke hadde hatt eggløsning den mnd....

Ikke skriv -bare en- baby:) Synes det høres så fælt ut:)

Vi venter 1 baby nå:)

Lillegutt skal bli storebror-utrolig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...