Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har 28 dagers syklus.Tappen har oppført seg normalt den helt frem til nå..På lørdag fikk jeg kraftige mens smerter,å var sikker på at nå kommer hun men NEI NEI Tannnnnnte rød kom ikke,tappen var lukket å myk å masse utflod.IKM hadde jeg mandag 15 samme smerter men ingenting skjedde.Så på onsdag fikk jeg pittebitte grann lyserosa på papiret etter toalettbesøk.Men tappen er lukket å myk.Sånn har det vært i dag også.Det er så nn att det kommer ingenting på truseinlegget bare når jeg tørker eller har kjent på tappen.Noen som har opplevd lignende?trodde tappen åpnet seg litt når en blør.Kan dette være festeblødning?Føler jeg har hatt den store tanta på besøk å nå kjennes det ut som jeg er ferdig liksom,bare at hun ikke har vært på besøk.Nå verker jeg i ryggen å flyr på do hele tiden.å jeg kan ikke spise annet enn bacon med grovbrød å appelsinjus.Tror jeg er gravid men testen jeg tok tidlig i uka var negativ så,hva sier dere?Hvordan er tappene deres under en evnt festeblødning.Når jeg får mensen åpner den seg vanligvis et par dager før.kooooos

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7849950-tappen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...